2011. december 16., péntek

Téli testápolás - KÉZ (Harmadik rész)

   Kézkrémet mindenkinek kell használni télen (bőrtípustól függetlenül), aki nem akarja, hogy ápolatlan és száraz kézfeje legyen. Sok-sok kézkrém közül választhatunk, itt az egyik legzavaróbb tényező az, ha ragacsos és zsíros érzetet hagy maga után.
Télen rendszeresen haszláljuk a kézkrémünket, ugyanis ennek hiányában nagyon kiszáradhat a kéz. Saját tapasztalatból írom, ugyanis a zsíros bőröm ellenére sikerült kiszárítanom kézfejeimet, mert azt gondoltam, hogy ha esetleg hozzászoktatom a bőröm ahhoz, hogy nem használok kézápolót, nem válik függővé és nem szárad ki. Nos ez szájnál lehet, hogy igaz, DE kéznél NEM. Elég buta ötlet volt... De hát tesztelgetek.. :D

Akkor jöjjenek a KRÉMEK a kezecskékre:

Az én kedvencem, a legjobb kézkrém amit valaha használtam, az nem más, mint az Avon egyik kézkrémje. Válasszuk a legszimpatikusabbat:

1. Glycerine Hand&Nail : Gazdagon hidratáló kézkrém glicerinnel, kalciummal és E-    vitaminnal. Kés- ÉS körömápoló is.

2. Renewing Moisture : Bőrmegújító kézkrém Anti Aging komplex-szel.



3. Intense Moisture : Kézkrém száraz bőrre rizskorpaolajjal és hidratáló komplex-szel.



(Kivéve a szilikonosat, aminek szerencsére a nevében is benne van: Silicone Glove)

Ezektől az Avonos kézkrémektől nem vártam sok jót, de nagyon meggyőztek! Mindenkinek ajánlom, hiszen az áruk is kedvező.

Ha egy nagyob megbízható, jó minőségre vágytok a Neutrogenát ajánlom, de ennek ára is van. (1000 Ft vagy felette)

Neutrogena - Kézkrém koncentrátum:
Nincs benne parfüm! Plusz pont!



A Garnier piros színű kézkréme is hihetetlen jó. Illata is, hatása is.
Meglepődtem, mikor pár napja kb. 1000 Ft-ért láttam a drogériákban. Nem tudtam, hogy ez is ilyen borsos árú.. De érdemes erre is beruházni.

Garnier - HandRepair kézkrém:
Egy magyar márka, ami olcsó is:
Soliteint - SoliFruit
És végül egy natúr termék:
Alterra kézkrém:



Tipp:
Lefekvés előtt kenjétek be a kezeiteket és húzzatok rá egy pamutkesztyűt. Reggel pihe-puha kézfejekkel ébredtek.
Ritkán, de radírozni is szükséges.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése