2011. december 22., csütörtök

Megérkezett!!! Coastal Scents Original 88

  Néhány év sóvárgás után végre megrendeltem Karácsonyra a Coastal Scents Original 88-as palettáját és már meg is érkezett. (Hétfőn befizettem és szerdán már meg is jött.)Szerencsére nem lett semmi baja a szállítás során, egyben hazaért. A terméket a Make Up Plaza webshop-ból rendeltem.

  Aki még nem ismeri a terméket, annak egy kis ismertetés: talán a világ leghíresebb szemhéjpúderpalettája, amiben 88 szín található. És szinte minden szín. Az élénk kék, zöld, pirosas színek mellett barnás natúr színek is. Szóval a fantáziátoknak semmi sem szabhat határt. Ez egy rendkívül praktikus termék, hiszen utazás során nem kell sok kis szemfestéket magaddal cipelned, hanem elég ezt az egy lapos palettát besuvasztanotok a bőrönbe a ruhák közé. Ezen kívül már csak egy jó kis szemhéjpúderalapozóra van szükég. De persze mindennapos használatra is tökéletes, hiszen minden szemelőtt van, csak aztán tudjatok válsztani a sok szín közül! :D

Az ára 5890 Ft. Ez szerintem elég jó ár 88 színért. És ha belegondolok, már a drogériában is kaphatók olyan szemhéjpúderek, amik kb. 4000 Ft.-ba kerülnek. Pedig az csak egy darab...

Még nem teszteltem le, de természetesen arról is készítek egy külön posztot.
  De addig is készítettem a palettáról néhány képet.

Itt látszik a védőcsomagolás, amiben gondosan elküldték:
És amit a képen láttok, az egy külön doboz, amiben a paletta volt.

És a dobozka hátulja:

Ez már a paletta fedőrésze:
És a színek ♥

A http://www.makeuplaza.hu/ oldalról ezen a palettán kívül még sok gyönyörűséges sminket tudtok rendelni, amit a magyarországi dorgériákban nem találtok meg. Érdemes bekukkantani. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése