2011. december 5., hétfő

Havi Kedvencek - November

Nem mondanám, hogy annyira sok új kedvencem lett novemberben, de azért van egy pár. Például az új Sunfleur arcradírom, amit kb. egy hónapja vettem meg és rendszeresen használom. Jelenleg nem is gondolkozom azon, hogy ezt valaha lecserélem. Aztán egy Fa tusfürdő, ami bogyós gyümölcsös, nagyon finom illata van. Amit még nagyon megszerettem, az az Essence szájkontúrceruzájának a Honey Bun színárnyalata. Nem gondoltam volna, hogy nekem jól állnak a barnás színek, de ez a karamell árnyalat nagyon szép. Mostanában szeretek csak simán szájkontúrceruzát rúzsként használni, jó tartósak és nem kenődnek el.
Leárazva vettem az Essence You Rock limitált kiadásából a sötétebbik pink ajakfilcet és hát ez is nagy kedvencem lett. Nagyon tartós, legalább 5 órát kibír, úgy, hogy többször is eszem, iszom... Ezt suliban teszteltem.
Ha iskolában szempillaspirált hordok (nem gyakori), akkor általában az Essence All Eyes On Me spirálját használom. Nekem a [04 deep green] zöld árnyalat van meg, ami igazából nem is zöld, legalábbis a pillákon csak egy természetes szürkés árnyalatnak látszik. Éppen, hogy csak kiemeli a szemet.
És vanak örök kedvencek is, amelyeket az elmúlt hónapban is gyakran használtam. Az egyik az Essence barna automata szemceruzája. Olcsó, jó, natúr szín. Nappalra tökéletes. Ezt is iskolába szoktam felkenni és elsatírozni.
A másik az a KEDVENC parfümöm: a Bruno Banani Pure Woman illat. Ezt nekem találták ki :D Persze sok más nővel egyetemben, de nekem is tökéletesen illeszkedik a bőrömhöz. Szeretek más, új parfümöket is kipróbálni, de ehhez mindig visszatérek, örök kedvenc.

És akkor ennyi szöveg után itt van a kép is :D



Még egy kép az apróbbakról:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése