2011. december 30., péntek

Leárazások, Aréna Pláza - Haul / Zsákmány

  Karácsony után alig vártam, hogy elmenjünk az Aréna Plázába és beszerezzek jó cuccokat olcsóbban, még mielőtt ki nem fosztják a legjobbakat. Találtam is néhány ruhadarabot, amit megmutatok nektek is, mert nagyon jó áron szereztem be őket.
A kedvenceim, azok a ruhák és nagyon nehéz nemet mondani egy szép darabra. A Bershkában voltak gyönyörűek, de mégsem vettem ott semmit, mert kb. 20-30%-kal voltak csak leárazva. Így sem mondhatók drágának, de elég sok ruhám van otthon, amiket csak egyszer-kétszer hordtam. Vagy egyszer sem.

De azért sikerült beszereznem egy párducmintás rucit a Tally Weijl-ban. Ez egy bulis ruha, kicsit sem alkalmi vagy elegáns. De azért tetszik. Meg ezt is divatossá lehet varázsolni megfelelő kiegészítőkkel.

Állatmintás ruha: Tally Weijl
Eredeti ár: 7595.-
Akciós ár: 4200.-



Aztán vettem néhány fölsőt is, amiket majd hétköznapra vagy egy leggingsel nagyon csinosan, buliban is lehet majd hordani.

Fehér, arany sávokkal: Stradivarius
Eredeti ár: 2995.-
Akciós ár: 1995.-




Fehér bő fölső: New Yorker
Eredeti ár: 3490.-
Akciós ár: 890.-




Ugyanaz a darab feketében is:




A Stradivariusban nagyon olcsóra voltak leárazva a leggingsek, úgyhogy vettem egy különleges, arany fényeset. Ami nagyon jól feldobja majd a rövidujjúkat, amiket vettem. Több ilyen érdekes, nagyon szép cicanaci is volt egy körfogason, a próbafülkék közelében.

Arany-fekete-bézs mintás leggings: Stradivarius
Eredeti ár: 5595.-
Akciós ár: 1995.-



És végül a legnagyobb szerzeményem az egy párducmintás bunda, ami nagyon szééép és elegáns is. És szerintem meleg is, de azt majd akkor tudom meg, ha kint is mászkálok benne :D

Állatmintás bunda: Pimkie
Eredeti ár: 14900.-
Akciós ár: 7000.-

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése