2011. december 10., szombat

Egy kis vegyes Haul

  Az elmúlt pár héten, szépen lassan összegyűjtöttem néhány új terméket, úgyhogy ezeket így egyszerre mutatom meg. Ennek már a felét ki is próbáltam, pontosabban rendszeresen használom. Nos, ezek az Essence szájceruza, az Alverde testápoló vaj és a 4 részes szemhéjpúder.
Az utóbbiba már a drogériában beleszerettem, vagyis a színeibe. A minőséggel kapcsolatban volt némi kétség bennem, de nagyon szépen pigmentált, és jó alappal sokáig fenntmarad. Esti és nappali sminkre egyaránt alkalmas. Én egy maszek drogériában vettem, olyasmi helyen kell keresni, ahol pl. Moyra körömlakkot vagy Aden termékeket is megtalálunk. Szóval Dm-ben és Rossmannban nincs.
A testvajjal is meg vagyok elégedve: szép, puha bőrt eredményez, az illata édes, de nekem nem émelyítő.
A szájkontúrt meg nagyon gyakran használom, gyönyörű! Kicsit barnás, kicsit retró :)
A többit még nem használtam, de az Essence körömlakkokkal nem szokott sok gondom lenni. A színük meg szép. Ja és leértékelve 99 Ft.-ért tudtam megvenni!!! Így nagyon megérte. Szálas műszempillát még nem használtam, de itt az ideje, úgyhogy legközelebb inkább ebből ragasztok néhány szálat, minthogy egy egész sort.



Termékek:

Alverde Körperbutter - sheavajas testvaj
Essence szájkontúrceruza (04 Honey Bun)
Essence körömlakkok: (70 Makes Me Weak) + (69 Movin' On)
Bella Oggi Szemhéjpúder
Flare Eyelash tincses műszempilla (medium)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése