2011. december 3., szombat

Téli meleg alapdarabok

  Most azokat az alapdarabokat mutatom  meg, amire minden nőnek szüksége van a hideg időben. Ezeknek semmi köze a divathoz, csak a kényelmedet és a meleget szolgálják. De segítenek abban is, hogy télen is tudj divatosan és csinosan öltözködni.

Top:
Ez tényleg elengedhetetlen ilyen időben. Kötelező. Legyen akár az egyszerű és hagyományos fekete vagy fehér, esetleg alakformáló, vagy színes.



Derékmelegítő:
Legalább annyira fontos, mint a trikó. Hihetetlen, hogy mennyi különbség van, mikor nem veszem fel és mikor hordom. Mindenkinek ajánlom, nekem egyelőre egy fekete színű van, ezt szinte mindenhez fel lehet venni. Én suliban általában le szoktam venni, csak addig van rajtam, amíg kint vagyok. A Hippsy márka erre is specializálódott, megéri egy olyanra befektetni. A képeken is ezt a márkát láthatjátok.



                              (Rengeteg színben kapható - ez csak egy része...)


Vastag harisnya + Leggings: 
Ha szoknyát hordunk, mindenképpen kell hozzá legalább egy vastag harisnyát vennünk, de én azt ajánlom, hogy erre még nyugodtan meget egy leggigns (cicanaci).



Vastag zokni:

Lábszármelegítő:
Amik a hétköznapi, esetleg uncsi öltözetet is feldobják. És melegíti a lábaidat.

Fülvédő és sapka:
Ha nem szereted a sapkákat, akkor hordj fülvédőt.
Sálak:
Az idei nagy divat a csomósál vagy nyakmelegítő. Ez az aminek nincs vége, csak rá kell tekerni kétszer vagy háromszok a nyakra. És nagyon meleg: ezek kötöttek. Ezen kívül most a szőrme sál is nagyon trendi és persze a Burberry-féle kockás. Télen nagyon hangulatos és aranyos a norvégmintás és/vagy szarvasos sál.

Kesztyűk:
Kötött kesztyűk, pamutkesztyűk, könyékig érő kesztyűk, de leginkább a bőrkesztyűk -  amiket a képen is láthattok - a legdivatosabbak most.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése