2011. december 17., szombat

Napi Beauty Tipp - Olcsó (és jó) Sminkecsetek!!!

  Alapozóecsetek után kutatva egy nagyon olcsó ecsetcsomagot pillantottam meg egy drogériában (mellesleg Pesten az aluljáróban :-O ) és már kivülről láttam, hogy nem lehet rossz minőségű. Az egészet leginkább a legnagyobb ecset miatt vettem meg 700 Ft ért!!! Hihetetlen!
 Három szintetikus lapított ecset van benne (a legnagyobb alapozóhoz, a középső korrektorhoz és a legkisebb valószínűleg szájecset), egy applikátor és egy szempillafésű/kefe. Az utóbbi kettő nem olyan érdekes (bár azok is meglepően jók), de az ecsetek...
 Itthon, mikor kibontottam, az alapozóecsetet közelebbről is szemügyre vettem. Kellemes meglepetés ért, ugyanis nagyon jó a fogása és nem sokkal különbözik a többezer forintos tarsaitól. Legalábbis első benyomásra. Holnap talán le is tesztelem, hogy hogyan alapoz, már nagyon kíváncsi vagyok.
 A külseje, azaz a nyele is nagyon modern, fekete, jó minőséget tükröz. Az ecset világos, a nagynak a vége sötétbe megy át, akár egy professzionális darab. Szép, dizájnos. Utazáshoz tökéletes a rövidebb nyele miatt.

Ennyiért mindenkinek ajánlom ezt a szettet.

Ilyen a csomagolás:



A tökéletes kivitelezés:
Kicsit furcsa, hogy az összes ecsetnek ugyanaz a neve... Romanticstory E802.

És az egész:

2 megjegyzés:

  1. Szió, és hol? Pont ecsetekre vadászok, de nagyon nagyon drágák......:(

    VálaszTörlés
  2. Ezt a Nyugatinál, az aluljáróban, egy drogéria-szerűségben. Ott valahol középen a lépcsőnél. :) De legutóbb, mikor ott voltam legyezőecsetért, csak az az egy volt ami oda ki volt biggyesztve (persze becsomagoltan) és amit mindenki megfogdos, én meg nem akartam azt elvinni és úgy kiakadt az az eladónő, hogy olyat még nem láttam... Annyira bunkó volt, hogy az egész kedvem elment attól az amúgy sem meggyőző helyről... Már csak azért sem vettem semmi.
    De néhány eladót leszámítva lehet ott találni normális dolgokat is. :D

    VálaszTörlés