2011. december 27., kedd

Adventi Haul (Kozmetikumok + Ajándékok)

Ezek még mindig a Karácsony előtti zsákmányok.

Az első képen néhány adventi meglepit láthattok. Ezeket kaptam reggelente ajándékba:
- Terra Naturi fürdőolaj
- Bruno Banani parüm (ezt karácsonyra kaptam, csak én vettem meg magamnak :D )
- CV holt-tengeri arcmaszk

És néhány általam vásárolt termék:
- Ebelin sminklemosó kendők
- Top Choice escetkészlet (ha nem olvastátok róla a posztomat, akkor itt megtehetitek)
- Alapozóecset (szintén Top Choice)
- Strasszkövek

Egybe az összes:



A következő Haul posztomban pedig azokat a kozmetikumokat fogom megmutatni, amit én vettem ajándékba.

Előző Haul bejegyzésemet ide kattintva elolvashatjátok.

2 megjegyzés:

  1. Milyenek ezek az ecsetek? Már én is szemeztem velük egy két boltban, de nem mertem még venni. Írnál róluk valamikor?

    http://florysworld.blogspot.com

    VálaszTörlés
  2. Eddig nagyon jó benyomásaim vannak azzal a kis ecsetcsomaggal. (Azt az egyedülit még nem próbáltam.) Szóval a kis csomagon belüli nagy alapozóecsettel több embert is alapoztam már és nagyon szépen lehet vele dolgozni. Mindenképpen próbáld ki! De biztos írok róluk egy külön bejegyzést. :)

    VálaszTörlés