2011. december 26., hétfő

Sunfleur Bőrmegújító Arcradír - TESZT

  Nem titok, hogy jelenleg ez a kedvenc arcradírom, mióta kipróbáltam. Úgyhogy így az elején le is lövöm a poént... :D



Ez a termék normál bőrre való, nekem pedig zsíros a bőrtípusom és így is tökéletesen tejesít.

 A külseje nagyon szép, fehér alapon rózsaszín mintával és pink + ezüst írással. Modern és elegáns. A használata rendkívül praktikus, ugyanis pumpával működik, ami egy nyomással elegendő mennyiséget adagol.
 Az illata nagyon finom, pontosabban kellemes, mert nem erős parfümös (amit nagyon nem szeretek, mert abban sok az illatanyag), ahelyett grapefruitmag olajat tartalmaz. Parfümöt nem.
 Maga az arcradír kellemes krémes, az apró szemcsék nagyon kíméletesen távolítják el az elhalt hámsejteket és a zsírt a bőrről. Olyan lágyan masszíroz, nagyon élvezem, amikor használom.
 A számomra tökéletes termék meglepően olcsó (szerencsére), így nem kell sokat hezitálni vásárlásnál, hogy belekerüljön -e a kosárba vagy sem. Én a Müllerben vettem meg, de a Rossmannban is lehet kapni és még több helyen is. Általában heti kétszer használom, körülbelül két hónapja.
Hoppsz, nem is írtam negatívumot a termékről! Hát persze, mert eddig nem tapasztaltam semmi rosszat. Pedig jó ideje használom.
 Egyszerűen eddig ez a legjobb arcradír, amit valaha is használtam. Nem szeretném lecserélni és mindenkinek ajánlom.

Simán megadom rá a 5*-öst!  ♥

Ha tetszik a blogom, kérlek ne felejtsetek el feliratkozni rá! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése