2011. december 25., vasárnap

Essence Trendkiadás - Legends of the Sky

  Ez a limitált kiadás hivatalosan Januárban jelenik meg, de ha itt is lehet majd kapni, valószínleg késni fog egy kicsit. Bár ennek kicsi a valószínűsége, viszont, ha német nyelvű területen jártok, biztosan megtaláljátok ezeket.
  A színek katonás terepszínek. Engem annyira nem fogott meg ez a színvilág, de van néhány dolog, amibe így képről beleszerettem. Például a pirosító és néhány körömlakk. Meg a gyűrű.

Ez a kollekció is rendelkezik egy kis palettával csupa terepszínnel:




Kétvégű automata szemceruza - egyik vége egy stiftes szemhéjpúder, ami csillámos, a másik pedig sima szemceruza:

Két rúzs is helyet kap, melyeknek képről eléggé retró színük van. Mind a kettőre kíváncsi vagyok.


Na eddig ez a legbíztatóbb. Egy szép kis korallos, barackos pirosító:

Körömlakkok:


És végül a gyűrű, ami nekem elsőre nem gyűrűnek tűnt:


Képek: Pinkmelon


Nektek hogy tetszik a kollekció??

3 megjegyzés:

  1. Az informátoraim szerint ez megjelenik nálunk, mivel 2 kiadás jön ki egyszerre és a másik nem lesz itthon.

    VálaszTörlés
  2. Ó köszi az infót! :) Bár nekem a másik (gondolom a Crystalliced a másik) is tetszik.

    VálaszTörlés
  3. ÓÓ milyen kár, hogy nem jön mindkettő :(

    VálaszTörlés