2011. december 25., vasárnap

Haul / Zsákmány - Euro Family + Müller (Essence)

  Még Karácsony előtt, az egyik nap voltam a nem rég megnyílt EuroFamily-ben, ahol rengeteg dolgot lehet kapni, amire egy háztartásban szükség van. És sok minden olcsóbb, mint máshol.

  Így volt ez a Fa tusfürdőkkel is, melyekhez egy akció keretein belül 290 Ft.-ért (!!!) jutottam hozzá. És normál áron is 400 Ft. alatt vannak. Úgyhogy vettem is néhány darabot. Két kakaóvaj és kókuszolajas krémtusfürdőt, egy mézes-orchideásat és egy argán, marula és mandulaolajas olajtusfürdőt vettem. Most a legfutóbbit használom és eddig ez a kedvenc téli tusfürdőm.
  Szintén ebben a boltban vásároltam Ardell műszempillákat, amiket tudtommal nem lehet Magyarországon kapni. Hát én egyből kiszúrtam :D  Aztán az eladó csodálkozott is, hogy ezt meg hol találtam, mert ő nem is tud róla, hogy árulnak ilyet... És hát arra számítottam, hogy az is 290 lesz, ehelyett 435 volt. Annyiért nem biztos, hogy megvettem volna mind a kettőt. Ezt Amerikában 1 dolcsiért szokták árulni... De azért így sem voltak drágák, csak magukhoz képest.
 Aztán a Müllerbe mentünk, ahol vettem egy Essence Stay All Day alapozót a 20-as soft nude árnyalatban és két szintén Essence ecsetet: egy púderecsetet és egy pirosítóecsetet. Az alapozóval ma sminkeltem ki egy lányt és az első benyomásom nagyon jó, alapozóecsettel tökéletesen lehet dolgozni vele.
  És utoljára jön egy ajándék, amit még egyik reggel a csizmámban találtam, mert az idei adventi időszakban minden reggel kaptam valami apróságot. Ez egy kakaós-vaníliás testvaj a Greenland márkától (Mülleres). Ezt még nem próbáltam ki, mert még az Alverde testvajat használom.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése