2014. augusztus 3., vasárnap

Németország Haul

Ma végre van egy kis időm és megoszthatom néhány Németországban vásárold ruhát, kiegészítőt és beauty termékeket. :) Nem terveztem vásárlást, de azért éreztem hogy ez lesz belőle. Végül is sikerült beszereznem néhány szuper darabot, nem csak nyárra.

Először a kozmetikai termékeket mutatom meg, mindent a DM-ben vásároltam. A sebtapaszokat igazából nem tudom, hogy miért fotóztam le. Mindenesetre azt is vettem... :D

A P2 körömlakkok meseszép színeit a közelebbi képekről sokkal jobban lehet látni. (Új, gél hatású lakkok.)

180 miss velvet, 060 happy bride, 010 little princess

 Ééés egy puha dm saját márkás blendelő ecset


Most jöhetnek a ruhadarabok!

Tally Weijl 

(mindent leárazva vettem)


Ananászos bikini
Felső: 2,99 EURO
Alsó: 2,99 EURO


Body
4,99 Euro ha jól emlékszem 

Őszi kabát
15 EURO (50 helyett!)


H&M


Strandkendő
3 Euro

K&L

10 Euro

Kíváncsi vagyok, hogy ezt az érdekes dzsekit mivel tudom majd úgy hordani, hogy jól nézzen ki. 
10 Euro


Buffalo

Ezt a csodaszép Buffalo magassarkút 20 Euroért vásároltam!!! Hihetetlen olcsó. Itthon ugyanezt próbáltam 20 000 helyett 12 000-re árazták le, ott meg átszámítva 6000-ért jutottam hozzá. Imádom!







New Yorker

7 Eurora árazták le



Végül 3 pár fülbevaló





Hogy tetszenek? :)

Szép napot nektek! 
Adioooos!

5 megjegyzés:

  1. szuper cuccokat sikerült zsákmányolnod :)

    VálaszTörlés
  2. A lakkoknak nagyon szép színe van! A Balea tusfürdőből nekem a melon tangos a kedvencem jelenleg, de szuper illatok közül lehet válogatni, nem is értem eddig miért nem fedeztem fel.

    http://thebeautyandglamourblog.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jó a ruha,ami rajtad van,meg a hajad is :) Pont ilyen fazont kértem a white hairben,és nagyon szeretem,könnyen kezelhető és dús :)

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm szépen lányok! :) Én most éppen a kókuszos-barackos Balea tusfürdőt használom, nagyon fincsi! A képen az egy epres sampon, annak pedig az a tipikus gyereksampon illata van, nekem az is nagyon tetszik.
    Névtelen, ha a borítóképemre gondolsz, akkor köszönöm! :) Hirtelen nem értettem, mert ebbe a bejegyzésbe nem ágyaztam magamról képet, ha minden igaz. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, a borítóképedre gondoltam,nagyon tetszik.Amióta levágták ilyenre a hajam a wh-ban,a sajátomét is szeretem :)

      Törlés