2012. február 19., vasárnap

Müller+Rossmann Shopping

  Az utóbbi napokban vettem néhány új kozmetikumot, amiket nem tudtam otthagyni.
A Rossmannban a rózsaszín Garnier testápolót vettem meg, amit még egyik barátnőm mutatott, ki is próbáltam és akkor nagyon megtetszett. Az illata nekem különösen tetszik. Most kiárusítási áron tudtam megvenni 600 Ft.-ért. Nagyon örülök neki!
Ugyanitt vettem meg az Essence I ♥ Extreme szempillaspirált, amire már régóta kiváncsi voltam. Tegnap ki is próbáltam és szuper a pillákon. Olvastam róla olyan véleményt is, hogy pár csomóba összeállnak a pillák, mert olyan sokat visz fel. Nekem nincsenek olyan rövid szempilláim, lehet, hogy nálam ezért működött nagyon jól. Több rétegben is felkenhettem, metr nem szárad meg olyan hamar.
Még egy árnyalatot beszereztem az Essence Stay With Me szájfényéből, ez pedig a 04 Trendsetter árnyalat. (299-es kiárusítás).
És az utolsó Rossmannos szerzeményem az egy Astor körömlakk, amit szintén kiárusítanak. Így 600 Ft.-ért hoztam el az egyébként ezer Forint fölött lévő lakkot. Ez egy gyönyörű neonos piros-pink szín. Ma kipróbáltam, egy rétegben elég átlátszó, kettőben biztos szép, de inkább egy tűzpirosat választottam mára.
És akkor a Müllerből is hoztam három sminkterméket, ami mind Essence és 299-ért vettem meg őket a jól ismert kiárusítás miatt. Az egyik a Multi Action Smokey Eyes szempillaspirál, aminek nagyon megörültem, mert a Rossmannban már az első napokban elfgyott. Itt meg még volt néhány az állványon. Két szemhéjpúder is a kosaramban kötött ki: egy szép fényes metálos szürke és egy matt szürkés lila. (14 Irresistible és 40 Mauve it Mauve it).



14-es árnyalat

40-es árnyalat

És egy pár soros műszempilla kemény 300 Ft.-ért egy fehérnemű boltból, ahol ékszereket és sminkeket is lehet kapni. Na meg műszempillákat.

5 megjegyzés:

  1. szia, had kérdezzem te ezeket használod is? és tennél fel olyan képeket amikor kipróbálod a sminkeket vagy ilyenek. köszi

    VálaszTörlés
  2. Persze, használom őket:) Ez még egy régebbi bevásárlásom, például a Garnier testápolót és a Multi Action spirált már el is használtam. A testápolóról itt olvashatsz többet:

    http://berrybeautyblog.blogspot.hu/2013/06/majusi-beauty-kedvencek.html

    A spirált pedig az elhasznált termékes posztomban említem meg kicsit részletesebben:

    http://berrybeautyblog.blogspot.hu/2013/05/elhasznalt-termekek-empties-2.html

    Igyekszem több tesztes posztot is készíteni, de szemfestékeket nem nagyon szoktam swatcholni, mert például ezeket is kiárusításon vettem, így már nem is lehet kapni őket. :/ Persze kérésre bármelyik termékről csinálok tesztet.:)

    VálaszTörlés
  3. Hol van az a bolt ahol a 300 ft-os pillát vetted?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Még régebben egy kisebb városban, ahol laktam (Dorog). De Pesten is láttam már olcsó verziókat aluljárókban és hasonló olcsó helyeken. És meglepő módon nem túl gagyi, jól lehet hasznosítani. :)

      Törlés
  4. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés