2012. február 21., kedd

Maybelline Dream Nude Airfoam habalapozó

  Már lehet kapni a drogériákban a Maybelline legújabb találmányát, a hab állagú alapozóját, ami tényleg nagyon különleges.

Ma próbáltam ki a Dm-ben és nagyon jó volt felkenni a kézfejemre! Olyan állagú, mint a hajhab, tehát nem szabad vele percekig várni, mert eltűnik és csak egy kis alapozó színű akármi marad a kézen vagy ecseten. De korántsem olyan gyorsan, mint gondoltam.  Elkenni elég érdekes volt, de tényleg szépen eloszlik és szép egyenletes volt (legalábbis a kezemen). Használat előtt fel kell rázni, segítségül van benne egy kis golyó is. És csak óvatosan szabad belőle nyomni, mert jó nagy adag jön ki, mint a hajhaboknál.
Az első benyomásom nagyon pozitív, bár felvitele szerintem egy stippling ecsettel lenne tökéletes.
A Dm-ben háromezer és még valamennyi Forint volt. De négyezer alatt volt, az biztos.

2 megjegyzés:

  1. Én Milánóban próbáltam ki egy drogériában. Nagyon tetszett a végeredmény, könnyű eloszlatni, és egész jól fed. Meglepett. Én szeretnék beszerezni egyet mindenképpen. Az adagolása nehézkes kissé, vigyázni kell vele.

    VálaszTörlés
  2. Én is szeretnék egyet nyárra a könnyű, hab állaga miatt.

    VálaszTörlés