2012. február 12., vasárnap

Balea Nature arcápoló termékcsalád

  Jajj de jóóó! A Balea is saját natúr termékcsaládjának tagjaival  fog hódítani, reméljük tényleg nagyon jó kis termékek lesznek és a bőrnek is egészségesek. Szeretem a natúr termékeket, mert mért ne akarnánk jót tenni a bőrünknek? Főleg, ha valaki nagyon sok terméket használ az arcára, ráfér egy kis pihentetés a bőrnek. Ezek a termékek ugyanis nem tartalmaznak szilikont, ásványi olajat és parabéneket (színezéket sem). Bio-zöldségeket tartalmaznak, mint bio-paradicsomkivonat, bio-brokkolimagolajat és bio-uborkakivonatot. Nagyon jól hangzanak.
Három terméket fejlesztettek ki a natúr szériába: egy arclemosót, egy nappali arckrémet és egy éjszakai krémet. Minden bőrtípus használhatja, az érzékeny is. Semmilyen speciális problémára nem nyújtanak megoldást, egyszerűen a mindennapi hasznáűlatra lettek megalkotva, az egészséges és puha bőrért.
A Balea a DM saját márkája, melyek kedvező áron beszerezhetők, ezek a natúr termékek is kb. 1000 Ft-ba fognak kerülni.
Ja és ezt utólag tudtam meg, hogy nálunk március végétől már kapható lesz! :)


3 megjegyzés:

  1. na erre kíváncsi leszek. nem használtam még natúr termékeket, de annyira mennek mindenhol, hogy lassan kezdem rosszul érezni magam, hogy általában eszembe sem jut, hogy kéne.

    VálaszTörlés
  2. hát igen :D de szerintem ez jó ötlet, hogy kicsit visszaveszünk az erőteljes hatóanyagokból. mégiscsak ez a természetes :) és én is kíváncsi vagyok már rájuk, valamelyiket biztos megveszem, ha lehet majd itt kapni.

    VálaszTörlés
  3. Nekem a lemosó kivételével mind a kettő megvan, és én ajánlani tudom csak.:) Nagyon jól hidratáló, finom puha marad az arcom, és ez végre nem a szilikonnak tudható be.:) Tetszik, hogy elhagyják belőle azt a sok felesleges kramancot.:) 899 forintot szerintem megért.:)

    VálaszTörlés