2012. február 4., szombat

Beauty Haul / Zsákmány - DM és Rossmann

  Én is beszereztem a Gliss Kur elixir hajolaját, mert rengeteg jó véleményt olvastam róla. Bár 2000 Ft. felett van, de elvileg nagyon kevés kell belőle és egy évig is elég. Bízom benne, hogy majd rendbe teszi a hajvégeket.

  A következő termékhez nagyon olcsón sikerült hozzájutnom. Ez a Bionsen aluminiummentes, japán spa ásványokat tartalmazó dezodor érzékeny bőrre is, ami régen olyan 600 Ft-ba került és nekem most kb. 150 Ft.-ért sikerült megvennem a Rossmannban. Valószínűleg kifutó termék.

  A Rossmannból már csak egy Essence körömlakkot vettem 299-ért. Ez a french matt francia manikűr körömlakk, 04 pretty matt árnyalatban. Ez egy barackos szín, amit a képen is láthattok. Én ugyanebből a fajtából egy bézsre pályáztam, de sajnos az már nem volt, legalábbis nem láttam.

  Az utolsó terméket a DM-ben vettem. Valamilyen magyar kézkrém keresése közben bukkantam rá erre a Anaconda szilikonmentes kézkrémre, amit már pár napja használok és nagyon szeretem, mert tényleg gyorsan beszívódik és nem hagy zsíros nyomot. Az illata nem a legjobb, ugyanis méhviasz tartalma miatt az illata is hasonló, de nem zavar. Érdemes kipróbálni, mert csak 300 Ft. körül volt.




Ha meg szeretnétek nézni, hogy mit vettem az Essence 299-es kiárusításból, kattintsatok IDE! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése