2012. február 2., csütörtök

Müller Haul - Miss Sporty szemhéjpúderek

  Három gyönyörű színben pompázó Miss Sporty szemhéjpúdert sikerült beszereznem kifutó áron a Müllerben. Ha jól tudom 395 Ft. körül voltak akciósan. Több szín is volt még ezeken kívül, de most csak ezekre volt szükségem. Pontosabban a türkizkék anyukámé lesz, mert nekem már van egy pár olyan színű szemfestékem.

Soha sem voltam elragadtatva ettől a márkától, de korábban már vettem két szemhéjpúdert egy zöldet és egy feketét, és utóbbi a kedvenc fekete szemhéjpúderem lett, mert jól pigmentált, fekete(!), (nem sötétszürke) és matt.

Magamnak egy zöld és egy bordós árnyalatot vettem. A zöldet egyből kiszűrtam, annyira különleges, a bordó színre meg már egy ideje rá vagyok kattanva, mert olyan szokatlan és különleges (sminkben).





  Ha tetszenek, lessétek meg őket a Müllerben, mielőtt még elfogynak, mert még sok szép színt láttam!

2 megjegyzés:

  1. nekem a fekete van meg, de én nem vagyok tőle elájulva :S

    VálaszTörlés
  2. Nekem feketéből az egy-kettővel régebbi kiadás van meg, aminek sötétkék az alja, de ezek szerint ez az újabb fajta (amit most megint lecserélnek) rosszabb :S Pedig gondoltam, hogy megveszem back-up-nak..

    VálaszTörlés