2012. január 26., csütörtök

Rossmann Haul - Essence Akció

  Már leárazták az Essence kifutó termékeit, érdemes körülnézni, rengeteg jó dolog van 299Ft-ért!
Én is vettem néhány sminket, de korántsem annyit, amennyire számítottam. Sok jó kis terméket hagytam még ott, úgyhogy lehet, hogy azokat még később megveszem.
És persze volt olyan is, amit egyből megvettem volna, de már elfogott. :( Például az a kis rózsaszín/fehér neszeszer.

Én ezeket vásároltam:
-Két darab Multi Clolour Blush (természetesen két különböző színben)
-Stay With Me szájfény
-Colour & Shine szemhéjpúder
 Egy fekete mineral állagú szemhéjpúder, amit nedvesen mégjobban lehet hásználni, ezüst csillámokkal.

(Az árnyalatok nevét a többi képen láthatjátok.)


20 fashionista (pinkes színű)

10 how cute is that? (barackos színű)

10 let's do the moonwalk (szemhéjpúder)

05 I like cotton candy


Előző Haul posztomat ITT olvashatjátok.
Ha szívesen olvassátok bejegyzéseimet, kérlek iratkozzatok fel blogomra. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése