2012. január 4., szerda

Karácsonyi Beauty Haul - Amit kaptam :)

  Most azokat a karácsonyi ajándékokat is megmutatom nektek, amiket kaptam. És amik kozmetikumok vagy szépségápolással kapcsolatosak.
Azért nem olyan sok, de mindegyiknek nagyon örülök, idén pont eltalálták, hogy miket szeretnék és minek örülök nagyon-nagyon. :D

Kezdem egy ajándékcsomaggal:
B.U. RockMantic tusfürdő és dezodorEgy kis update: A tusfürdőt már elhasználtam és beleszerettem az illatába :D És rá is jöttem, hogy miért: szerintem teljesen ugyanolyan az illata, mint a Nina Riccitől a Nina nevű piros almás parfümnek. Pedig elvileg ez a két B.U. termék rózsa illatú. De mindegy, a lényeg, hogy nagyon-nagyon szeretem az illatát.



Avon Snow Flake fürdőbomba



A legnagyobb beauty-ajándék:
MAC Szájfénygömb 4 szájfénnyel

Két darab Cremesheen Glass és két darab Dazzleglass található benne. Korallos, barackos színek.



Az árnyalatok nevei balról jobbra:
ON THE SCENE  (Halványabb barackos, narancsos Cremesheen Glass)
RICHER, LUSHER  (Az elsőnél sötétebb korall színű Cremesheen Glass)
PHIFF!  (Csillámos, barack színű Dazzleglass)
EUROBEAT  (Narancsos, korallos, csillámos Dazzleglass)

A két krémes, nem csillámos Cremesheen Gloss:

És végül a két extra csillogós Dazzleglass:



Most akkor jöjjön egy szemhéjpúder trió:
Avon Onyx Lustre - Onyx Quartz árnyalat



Kaptam még egy jó kis alapozó ecsetet, amit már régóta szeretnék, ez ugyanis egy lapított tetejű Stippling Brush az ArtDeco-tól:

Art Deco sminkecset

Ezt egyébként alapozáshoz, pirosításhoz és a highlighterek felvitelére is alkalmas. Szóval elég multifunkcionális. 




És az utolsó darab egy kis manikűr szett, ami bármelyik táskába befér, utazáshoz tökéletes. Egyébként a Tchibo üzletéből van.
Van benne körömvágó olló, reszelő (fém és egy papír) és szemöldökcsipesz. Ja és a hátuljában még egy kis csomag tűvel és cérnával. :D



Ez volt az idei karácsonyi ajándékbeszámolóm. Ezek közül alig próbáltam ki valamit, de ha letesztelem őket, biztosan leírom róluk a véleményemet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése