2012. január 25., szerda

Haj Haul

  Nem vettem sok mindent, pontosabban csak két darab hajápoló terméket, de ezeket már egy ideje ki szeretném próbálni. Az egyik a Serical Latte hajpakolása, a második pedig a Gliss Kur leginkább dicsért fújókás hajbalzsamja.

Ezt az óriási bödön hajpakolást 790Ft.-ért vásároltam, a Gliss Kur is kb. annyi volt. Egy kis maszek kozmetikai boltban voltam, ahol minden sokkal olcsóbb, mint a drogériákban. És fodrászkellékeket is lehet kapni, mint a Latte pakolás. Utóbbinak rajta van a dobozán, hogy hogyan kell használni, meg is nézhetitek a képen:

A Gliss Kur OIL NUTRITIVE nevű hajregenerálója hosszú, szálkásodásra hajlamos hajra való. 7 tápláló olajat tartalmaz, kifésülhetőséget ígér és a hajvégek szálkásodása elleni védelmet nyújt. Mint az összes többi fajtáját is, össze kell rázni használat előtt és nem kell kiöblíteni.

Természetesen később teszt is jön róluk, nekem ugyanis elég ritka a hajamra megfelelő termékeket találni, nem is várok el olyan sokat a pakolástól. De azért kiváncsi vagyok.
:-)

2 megjegyzés:

  1. A Gliss Kur az valami csodás :)) Nekem hajmosás után nagyon gubancolódik a hajam,kész kín kifésülni,de ebből pár fújás is csodákra képes :)

    VálaszTörlés
  2. De jó! Nekem még a szálkásodással van gondom, remélem nálam is beválik! :)

    VálaszTörlés