2011. november 17., csütörtök

Szülinapi ajándékok barátoktól!!!

  Összegyűjtöttem a szülinapi ajándékaimat, amiket a barátaimtól kaptam a bulimon és elég sok így összességében. Nagyon örülök nekik, gyönyörűséges ékszereket, sminkeket, ruhákat és nem kevés édességet kaptam. Ezt azért is töltöm fel, mert ötleteket adhat, hogyha nem tudjátok, hogy mit vegyetek egy lánynak szülinapra, névnapra, stb... Meg én is szeretem máshol olvasgatni, hogy ki mit kapott :)

Nagyon cuki ékszerdoboz:



És az ékszerek (bizsuk):


Cango & Rinaldi gyönyörű nyaklánc:



Ezüst fülbevaló:



Kozmetikumok






Külön a sminkek :D  és a körömlakkok:




Ruha-félék:


Ó és az édességek:


  Jó sok ajándékot kaptam és nagyon örülök nekik. Most októberben lettem 18 és az eddigi legtöbb ajándékot kaptam a barátaimtól :) Több évig nem tartottam ezelőtt bulit, úgyhogy most mindent bepótoltunk :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése