2011. november 6., vasárnap

Egyenes, fényes haj? Balea Glatt+Glanz Teszt

Végre kipróbáltam a Balea professzionális hajegyenesítő és fényesítő termékcsaládját, a DM saját márkáját. Ebbe tartozik a sampon, balzsam és hajfényspray. Mindegyiket használom, kb. 1 hónapja. És nagyon elégedett vagyok vele! Tudni kell a hajamról, hogy középhosszú, ilyen semmilyen hullámok vannak benne, kis babaszálak zavarják az összhatást az egész haj felszínén, dús, és elég nehéz, mert sok van :D, szóval volt már, hogy meggyengült a fejbőröm és hullani kedtek a hajszálak. Ja és elég matt :S Én erre olyan megoldást szerettem volna találni, amitől könnyed, fényes hajam lesz és nem állnak ki ilyen kis hullámos babaszálak. Ennyit szerettem volna. Nos ez a termékcsalád ezt mind ígéri és be is tartja. Nagyon szeretem!
Persze olyan termék nem létezik, aminek nincsen hátránya. Így ennek is van: kicsit zsírosítja a hajam. De ez minden fényesítő termékre igaz, és én elviselem, mert pont ilyen eredményre vártam :) . De másba nem tudok belekötni, úgyhogy nagyon ajánlom!
Ó és még valami: nagyon olcsón lehet megvásárolni a DM dorgériákban.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése