2011. november 25., péntek

Kedvenc Körömlakkok télre (Essence, Moyra...)

  Összeszedtem a körömlakkgyűjteményemből a télre leginkább megfelelő színeket. Néhány csillámlakkot is láthattok a képen, ezek is nagyon jól illenek a karácsonyi hangulathoz. Az első két kedvencem az az Essence Vampire's Love kollekciójából valók, nekik van a legkülönlegesebb színük. Ezen kívül két világos pasztelszín is kukucskál a képen, ők tökéletesen beillenek a téli hideg időbe (a világoskéket csak télen használom, annak ellenére, hogy az egy Essence nyári szörfös trendkiadásból való, de szerintem egyértelműen téli szín). Természetesen a piros körömlakk is kötelező darab télre, bár az minden évszakban megállja a helyét: nyáron az élénk tűzpiros, télen a kicsit sötétebb piros és a bordó. Plusz még egy repedezős és egy mattító lakk is szuper választás.

Minden színt lefotóztam a körmeimen. Az összes színt egy rétegben vittem fel.




Piros: Maybelline Ultra Lasting (114 Vampy Red)
Lila: Moyra (ezeken sajnos nem találok árnyalatnevet, sem számot)
Barna: Essence Multi Dimension (39 Spicy)
Pimk csillámos: Essence Nail Art Twins (04 carrie)






Világoskék: Essence Surfer Babe Limitált (04 The World's Coolest)
Világoslila:  Essence Multi Dimension (72 Found My Love)


Itt a kékre ezüst csillámlakkot tettem (Moyra)
A lilára pedig az Essence Matt Top Coat mattító lakkot.


És végül a repedezős körömlakk több színen is. Én a P2 márkától használtam egy feketét (ezt a németországi DM-ekben  lehet kapni), de az Essencenek és már sok más márkának is van ilyen különleges lakkja.



  Ezek voltak az én tippjeim, remélem nektek is tetszenek. Mindenkinek ajánlom ezeket a színeket :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése