2011. november 8., kedd

Havi Kedvencek - Október 2011

 Imádom a havi kedvences posztokat és videókat, úgyhogy ezentúl én is szeretném minden hónapban összegyűjteni az áltlam leggyakrabban és legszívesebben használt kozmetikumokat és egy blogbejegyzést készíteni velük. Októberben ezeket kedveltem a legjobban és használtam gyakran:

Himalája sószappan
Ezt használom egy pár hete arclemosó helyett. Ez egy kemény sótömb, igazából nem is szappan, nem habzik. De ugyanúgy használom: a kezemmel dörzsölöm, mint egy szappant és utána az arcomra kenem, kicsit elkenegetem, mint egy lemosót, majd leöblítem. Elvilge a hidratálót is elhagyhatja az ember, ha ezt hassználja. Hát én egyébként sem használok krémet az arcomra, de ettől tény, hogy jobb tapintása lett. Fontos, hogy szappant újonan ne dörzsöljük az arcra, mert durván megkarcolhatja. Esetleg, ha simára kopott a sótömb felülete.



Carmex tubusos ajakápoló
Minden nap használom és nagyon meg vagyok vele elégedve, megfelelően ápol, nem szokik rá a száj, hűsít (kicsit bizsergős) és az összetevői is nagyon jók.


Essence szájkontúrceruza (08 Red Blush)
Végre vettem egy piros kontúrceruzát kb. 400 Ft-ért, és nagyon szeretem. Gyönyörű színe van! Nem tűzpiros, narancssárgás piros, hanem inkább bogyósgyümölcs-színű. Szóval én a csodálatos színe miatt magában, rúzsként használom. Így is csak ritkán kell újrafesteni, szépen rajta marad órákig is a szín, néha azért rákenek a biztonság kedvéért.


MAC Plushglass (Ample Pink)
Talán a legjobb szájfényem. Nem véletlenül MAC. Úgy gondolom, hogy teljes mértékben megéri az árát, megéri áldozni legalább egy Mac Plushglassra. Jó az állaga, a tartóssága fantasztikus. Ez a szín egy tökéletes hétköznapokra, de egy erősebb szemsminkhez estére, bulikba is kiváló. Ezt a színt egy natúr, nude rózsaszínnek mondanám egy kis hússzín beütéssel. Ja és az illata valami isteni!



Cadea Vera Collagen Augencreme (szemkörnyékápoló)
Ez a Müller saját márkája, szokásos kedvező árú termék. Olyan választottam, aminek az összetevői is jók és parfümmentes. Nos ez pont ilyen, semmi gondom nincs vele, nem érzékeny rá a bőröm, nem csíp, semmi ilyen. Igazából semmi különöset nem nyújt, legalábbis eddig nem vettem észre. Csak hidratálja a szem alatti bőrt és nekem ennyi pont elég. Karikák ellen kis mértékben hat, de egy korrektor ezen is segít. Tökéletes a mindennapokra.


Essence Stay All Day long lasting Eyeshadow szemhéjkrém (03 Steel The Show)A legtöbb pozitív véleményt kapott árnyalat van meg nekem is: ez a taupe-bézs-szürkés-metálos :D szín. Suliban elég gyakran hordtam, Ahhoz képest, hogy a nevében is benne van, hogy hosszan tart, én ezt annyira nem tapasztaltam. Szemhéjalapozó nélkül használtam és nem fixáltam semmilyen szemhéjpúderrel, de azért mégis... Így párszor, mire hazaértem beült a szemráncokba, de csak közelről látni, úgyhogy ezért annyira nem aggódom. Zsíros a bőröm, szóval ez érthető. De estére egy hasonló színű szemhéjpúderrel tartósabb :)



Maybelline The Colossal Volum Express szempillaspirál
Nem szeretem a vízálló spirálokat, úgyhpgy ebből is normál változat van. Ez a kedvenc spirálom. Szép hosszú pillákat varázsol és olcsó is. A keféje zseniális, nagyon szépen szétválasztja a pillákat. Nem használok minden nap spirált, de amikor ige, akkor mindig ez volt rajtam. Több, mint egy éve megvan és még mindig nem száradt be! De már lassan a végét járja.


A külön képeket a Google-ról szedtem, mert sajnos és nem tudtam szép képeket csinálni róluk, de azért készítettem egy közös képet, amit megmutatok, hogy együtt legyen mindenki  :D (A sószappanonkívül):

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése