2011. november 5., szombat

Essence Vampire's Love körömlakkok

Szerencsére sikerült megvásárolnom Németországban a két kiszemelt áldozatot: az Essence vámpíros kollekciójából 2 körömlakkot. Pont ezeket néztem ki magamnak még az előzetes képekről. Szóval nagy öröm volt mikor megláttam őket és felismertem. (Ez nagyon szupi, mert sokszor rá sem lehet ismerni a termékre a képek alapján, de ezek élőben is csodálatosak.) Tehát a két szín a 03 True Love és a 01 Gold Old Buffy. Az előbbi egy bordós-lilás ,,borszín". A második pedig egy fekete alap arany csillámokkal. Eddig csak a bordót próbáltam, ami csodálatos a körmökön két rétegben. És így észrevettem, hogy padlizsános csillámpigmentek is vannak benne. Gyönyörű!

 A képről az első és a harmadik (középső), amiket megvettem.
És a bordóról képet is készítettem : (Élőben kicsit lilásabb, padlizsánosabb.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése