2014. december 7., vasárnap

Wishlist - December 2014

Karácsony előtt úgy gondolom pont megfelelő megosztanom a jelenlegi kívánságlistámat. Ezeket a termékeket már régóta kinéztem, kiválasztottam, elég sokat olvastam róluk és mindenképpen a listám elején állnak. Tehát egyrészt ez az én saját kívánságlistám, másrészt pedig tökéletes ajándékötletek karácsonyra minden olyan lánynak, aki szeret sminkelni. Vagy nem szeret, de szokott. A termékeket pedig a http://www.makeuplaza.com/hu/products/0/webshop oldalon meg tudjátok rendelni, ahogy én is valószínűleg tenni fogom, talán nem az listám összes darabját, de a leghasznosabbakat.


Coastal Scents


Revealed palette

Revealed 2 palette

Pro Blending Fluff



Boarline


535 Blush / Contour


539 Duo Fibre small


Sleek Makeup

Arabian nights palette



Face Form palette (bronzer, highlighter, blush)
Nektek hogy tetszenek a termékek? Van esetleg tapasztalatotok velük?

Várom a véleményeket!:)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése