2014. december 22., hétfő

Bordó sminkek - Catrice + Essence

A címből nem biztos, hogy kiderítettétek, de ez egy újabb Haul bejegyzés. Mostanában elég sok sminket vásároltam, ezeknek a bordó daraboknak meg pláne nem tudtam ellenállni. Még mindig egy rejtély számomra, hogy miért vagyok oda ezekért a színekért már több, mint egy éve. Használni is imádom őket. Ha bordó szemsminkről van szó, azt leginkább esti sminkeknél. A körömlakkokra ez persze nem igaz, hiszen folyamatosan bordó körömlakk van rajtam, leginkább nagyon sötét, már-már feketés beütésű bordó árnyalatokat hordok a hétköznapokon is. A sötétbordó rúzzsal ugyanez a helyzet: bárhol, bármikor. Bár azt ez alkalommal nem vettem. 





Eddig csak az Essence szemceruzát sikerült kipróbálnom, az állagát és minőségét már ismerem, más színekkel már kipróbáltam a Long lasting automata ceruzákat, most sem csalódtam. A színe is szuper, meglepő módon bordó!
A szemhéjpúderre vagyok a leginkább kíváncsi, a teszteren hiperpigmentált volt. Ó és a képen eléggé fényesnek látszik, de ahogy a neve is elárulja, matt. 

:)

2 megjegyzés:

  1. A szemhéjpúder fantasztikus, tényleg matt és iszonyatosan pigmentált, úgyhogy óvatosan vele :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Fú hát pont tegnap próbáltam ki, és valóban... Épphogy csak beleérintettem az ecsetet és egy jó ideig kellett aztán satíroznom a szemhéjamon.. Tényleg nagyon jó!

      Törlés