2014. december 3., szerda

Rossmann Haul - Akció

Vééégre nálam van a kamerám, így újra meg tudom veletek osztani a frissen vásárolt termékeimet. A mai nap csak a Rossmmannban jártam, így néhány smink és kozmetika termék jött velem, méghozzá csak akciósak. Egy hete vettem észre, hogy végre Magyarországra is behozták a Rival de Loop sminktermékeket, melyek még az Essence-nél is olcsóbban. Ezen a héten ráadásul az összes Rival de Loop smink és egyéb kozmetikai termék is le volt árazva legalább 25%-kal. Így rohantam is a sminkállványhoz, ahol találtam is pár szájkontúr-, és szemceruzát. Ezeket és a többi megvásárolt terméket is láthatjátok a a képeken! :)


 (balról jobbra)
♦Isana tusfürdők
♦Schwarzkopf essence ultime - mineral strength spray conditioner (spray balzsam kifésüléshez)
♦Rival de Loop olajmentes szemfestéklemosó
♦Rival de Loop szemkörnyékápoló szérum
♦Rival de Loop automata szemceruzák: 01 black + 02 chocolate
♦Essence ceruzahegyező
♦Rival de Loop szájkontúrceruzák: piros (04 classic red), rózsás-bézses natúr (06 rosewood), bronzos (07 bronze)

A sminkekről egy közelebbi kép


Ma ennyit sikerült vásárolnom, bár kinéztem még egy pár Rival de loop terméket: egy szemhéjtust, de van még egy bontatlan NYX itthon, így addig nem akarom megvenni. Mellesleg eszméletlen olcsó volt, kb. 400 Ft leárazva. Ezenkívül szemeztem még egy tégelyes szemhéjpúderalappal is, de még abból is van egy Artdecom, amit jelenleg használok és nagyon sokáig elég. Ja és nagyon szeretem is:) 

Valaki próbálta már a Rival de Loop többi sminktermékeit? Vagy akár ezeket?



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése