2014. december 14., vasárnap

Make Up Plaza rendelés! - Revealed paletta + ecsetek

Tegnap megkaptam a rendelésemet a makeuplaza.com-ról, amit már nagyon-nagyon vártam. Miután kibontottam és átnéztem őket, egyből készítettem is a képeket, hogy megmutassam nektek a Revealed paletta gyönyörű színeit, melyek élőben legalább olyan jók, mint a honlapon lévő képekről, sőt...  Az ecseteket is lefotóztam, habár a tapintásukat lehetetlen átadni a képekkel. Még nem használtam őket élesben, de a fogásuk jó, remélem a szemhéjon is ugyanúgy működnek. Azt hiszem jöhetnek is a képek, hiszen azok sokkal izgibbek! :)



Coastal Scents Revealed paletta







Ecsetek

Boarline 539 Duo Fibre Small
Coastal Scents Pro Blending Fluff
Coastal Scents Classic Shadow Angle Natural



Közelrő - Boarline 539 Duo Fibre Small


2 megjegyzés:

  1. A paletta nagyon jól néz ki :)

    VálaszTörlés
  2. Boarline 539 Duo Fibre Small nekem is megvan és hamar megszerettem. Bár nálam továbbra is a Real Techniques expert face brush a kedvenc alapozóecset, de a fent említett szorosan a nyomában van. :)

    VálaszTörlés