2012. július 6., péntek

Fashion Haul - Akció

Nemrég shoppingoltam egy kicsit az Aréna Plázában, azon belül a New Yorkerben találam néhány ruhát, ami már le volt árazva. Ez még pár hete volt, a hivatalos leárazások előtt. Aztán a Renoban is találtam két pár akciós cipőcskét, a Tescoban is és egy Outletben is egy Bershkás nadrágot. Szóval mindent akciósan vásároltam. :D

A New Yorkerben találtam pár szuper darabot, előbb azokkal kezdem.

Farmerruha egy vékony, piros övvel
3990.- (6990.- helyett)



Korall színű pánt nélküli overál
ennek már kidobtam a cetlijét, de leárazva volt vagy 2990.- vagy 3990.-







Két inget is vettem, mert nagyon jó árban voltak. Ugyanabból a fazonból vettem egy zöldet és egy korallos barack színűt.
1990.- (3990.- helyett)

Zöld:
Ezen a képen teljesen más a színe, mint élőben...

Itt látszik az eredeti színe:

Korall:

Vakuval (itt jobban visszaadja az eredeti színt)



Egy bikini is beszereztem a Tescoban. Itt is szinte már mindent leáraztak, ezt 30%-kal.



Egy sortot is kellett vennem, ez elengedhetetlen nyáron, szinte minden nap valamilyen sortot hordok.Ezt viszont egy kínai boltban vásároltam, de egész jó. Ehhez a színhez szinte bármit hordhatunk.

És az utolsó ruhadarab a cipők előtt az egy bershkás lovaglónadrág/leggings, amit egy outletben vettem.
2500.- 



Végül pedig két pár cipőt mutatok meg nektek, amiket a Renoban vettem, szintén akciósan.



S.Oliver cipő
5990.- (10990.- helyett)


Young Spirit ballerina cipő
2990.- (3490.- helyett)


Ezeket vásároltam, remélem semmit nem hagytam ki. Érdemes most egy kisebb túrát csinálni néhány plázában és megvenni a régebben kiszemelt rucikat, cipőket, kiegészítőket.
Jó vásárlást!

Nézzétek meg nyári outfit összeállításaimat! ITT láthatjátok az elsőt. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése