2012. július 14., szombat

Rose Nail körömlakk TESZT

Pár napja vásároltam egy pink árnyalatot a Rose Nail körömlakkok közül. Ezt a színt már régebben kinéztem magamnak, de valahogy mindig lebeszéltem magam erről a márkáról, leginkább, mert elég olcsó és nem is tűnt jónak. Végül csak megvettem a 022-es kékes beütésű barbie-pink árnyalatot, hiszen ha nem is jó, nem dobtam ki sok pénzt, csak 290 Forint volt az Euro-s boltban.

Viszont kisebb meglepetésemre a körmökön is ugyanolyan gyönyörű színe van (két rétegben), mint amilyen az üvegben. Lehet, hogy árnyalatok között is minőségi  különbségek vannak, de ezt a színt mindenkinek ajánlom. A tartóssága persze nem a legjobb, de pár napot kibír, fedőlakkal meg főleg. Nálam meg ez amúgy sem nagy téma nyáron, hiszen elég hamar kedvet kapok egy új színhez és lakkot váltok. :D Na szóval ez az árnyalat  a márkához képest elég jó minőségű. A képek magukért beszélnek :))






Ja és még valami, amit majdnem kifelejtettem: a száradása is elég gyors!

Odavagyok ezért az árnyalatért. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése