2012. július 2., hétfő

Napi Beauty Tipp a Strandra - Hűsítő permet

Ez egy hihetetlen egyszerű dolog, ami számomra a parton elengedhetetlen napozás közben. Ez pedig egy vízzel töltött spray, mellyel bármikor felfrissíthetjük magunkat, ha már éget a nap.

Így készítsd:
Csak egy dologra lesz szükséged: egy üres testpermetes palackra (vagy mi az :D ). Én egy Avonos testpermetet használtam fel erre a célra, ilyen szinte mindenkinek van otthon.
Alaposan tisztítsd meg, hogy ne maradjon benne illatanagy, hiszen a napon nem éppen egészséges parfümös termékeket használni, főleg úgy, hogy ezzel majd percenként fogod befújni a tested. Szóval mielőtt elindulsz a strandra, töltsd meg vízzel és tedd be a hűtőbe, hogy még hűsítőbb legyen. És ennyi! :)



A parton mér kedvedre fújogathatod magad a nagy melegben, hihetetlen jó érzés, úgyhogy mindenképpen megér egy próbát.

Olvassátok el a "Hogyan barnuljunk szépen és biztonságosan" bejegyzésemet is ITT.

2 megjegyzés:

  1. Én ilyet napközben az arcomra akarok majd használni. Olvastam, hogy hidratálásra is jó akkor is, ha van rajtunk smink, csak messzebbről kell fújni. :) Amint elfogy a testpermetem, megtöltöm én is.

    VálaszTörlés
  2. Igen úgy is nagyon jó, de én oda is csak frissítőként használom. :) Bár nem tudom, hogy a víz mennyire hidratál, mindenesetre jó érzés. :D

    VálaszTörlés