2012. július 12., csütörtök

Beauty Haul! (Drogéria)

Végre egy kis kozmetikai zsákmányposzt is összejött! Vásároltam néhány szükséges dolgot és néhány csodaszép sminket is az új limitált kollekciókból.


Kezdjük a két legfontosabb termékkel, amiért valójában útnak indultam :D

Ez az Aloe Vera spray, mely valódi aloe vera gélt tartalmaz. Pár napja sikerült leégnem a fehér bőrömmel és eléggé fájt :S Most ezt használom rá és ennél jobbat nem is találhattam volna, nagyon jól hűsít, nyugtat és ápol. Ez egy kötelező darab mindenkinek otthonra és utazásra is. Én a DM-ben vettem meg, pont le volt árazva 1000 Ft-ra, érdemes most beszerezni egyet.  De a Rossmannban is lehet kapni.


A második termék, amit itt vettem, az egy natúr dezodor (már egy ideje csak alumíniummenteseket használok), pontosabban az Alverde sensitiv dry deobalsam érzékeny bőrre. Ezt még nem próbáltam, de már nagyon kíváncsi vagyok rá.


És akkor jöhet az Essence új limitált kiadásából, a Ready for boarding-ból az a két termék, amibe egyből beleszerettem.



Az egyik az egy kék körömlakk, ami a 04 via airmail ! árnyalatnévre hallgat. Gyönyörű kék szín kis lilás beütéssel, remélem a körmökön is ilyen gyönyörűen mutat!!!


A második Essence termék pedig a lip & cheek creme, egy krémpirosító, melyet szájra is lehet használni. Ezzel pont a kedvemben jártak, hiszen nemrég döntöttem el, hogy nekem krémpirosító kell és kész. Eddig rúzst használtam erre a célra, bár az is megfelelt, de azért mégiscsak más állaga van ennek, remélem jobban is teljesít. A korallos árnyalat került a kosaramba (kisebb hezitálás után). Hiszen a másik árnyalat is nagyon tetszett, de hihetetlen, hogy még kettő közül is ilyen nehéz  a választás :D Szóval az én árnyalatom a 02 beauty on tour.


A következő gyönyörű termék a Catrice eye shadow pen, amit már korábban kinéztem a neten, egyszerűen imádom ezt a zöldes színt (Virgin Forest árnyalat). Ez egy szemhéjceruza, akár az egész szemhéjra is, de persze csupán kontúrra is használhatjuk. Tegnap ezt használtam és eddig nagyon elégedett vagyok vele, nem kenődött el, tartós, élénk, jól pigmentált termék.


Az utolsó sminktermék pedig egy NYC Liquid Lipshine, Wine n Dine 587-es árnyalatban. Ezt kiárusított áron vettem a Rossmannban, 299 Forintért. Korábban már vettem egy bronz árnyalatot is ebből és az a kedvencemmé vált, úgyhogy bátran vettem meg ezt is. És ez is szépen pigmentált, szép bordós-mályvás színe van. Ez viszont icipicit jobban szárítja az ajkaimat. De összességében ezzel is elégedett vagyok.



Az Essence szemhéjpúderecsetét is beszereztem, hiszen eddig minden ecsetével nagyon elégedett vagyok, azt hiszem már csak ez hiányzott nekem.


Az utolsó két terméket a körmeimhez vettem. Egy egyszerű, kb. 200 Ft-os körömreszelő és a különleges kaviár manikűrhöz elengedhetetlen gyöngyöcskék egy kis tégelyben. Utóbbi 300 Forintba került. 




És ez volt a mai zsákmány posztom, lesz még egy újabb ruhás zsákmánybejegyzés, ugyanis legutóbb a Westendben voltam túrán és megint sikerült néhány akciós ruhát és kiegészítőt vásárolnom. :D
Jó vásárlást Nektek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése