2013. július 4., csütörtök

Mit viszek nyaralni? RUHÁK

Általában elég kis bőrönddel indulok nyaralni, úgyhogy nagyon jól kell pakolni ahhoz, hogy beférjen minden. De elég gyakorlott pakoló vagyok, így általában be is szokott férni. Az előző posztomban a kozmetikai és egyéb sminktermékeket mutattam meg, amit sokan nagyon soknak találnak, de a sminkek belefértek egy kisebb neszesszerbe, a többi krémet pedig egy zacsiban a ruhák közé teszem, így nem kell külön kozmetikai táska nekik, ami igazából csak a helyet foglalja. És elfértek a kis bőröndben a ruhákkal együtt. Általában nekem van a legkisebb csomagom ha utazunk, mégis sok dolgot viszek, csak jól kell bepakolni. Akkor meg miért ne vigyem azt, amit szeretnék?:)

Tehát most a ruhák és kiegészítők jönnek!
Most áttértem egy újabb módszerre, és az korábbiaktól eltérően kész szetteket pakoltam össze. Így helyet is spórolok és elkerülhető, hogy több felsőt vagy sortot, szoknyát egyszer sem veszek föl.

Az első két képen a strandon kívüli, esti összeállításokat láthatjátok.

Sortok, felsők

Fekete sort: valami senevű, kínai
Zöld és narancssárga sort: Tezenis
Fehér sort: Bershka
Fekete-arany felső: Tally Weijl
Színes virágos felső: Zebra
Törtfehér csipke felső: Bershka
Pöttyös csőtop: C&A


Szoknyák, felsők

Zöld szoknya: Takko
Fekete (középen): Terranova
Fekete szűk (jobbra): Stradivarious
Fehér top (balra): Tezenis
Pink tigrises felső: New Yorker
Fehér felső (hátul megkötős és nagy lyuk van a hátán): 
Farmer bralet: Tally Weijl


Egy ruhát viszek, a többi pedig strandos sort és felső. Ja és egy pizsi naci.

Ruha: Bershka
Zöld top: Tally Weijl
Pink top: H&M gyerekosztály:D
Fehér felső (alig látszik de hátul két nagy lyuk van rajta és az eleje kékes lilás pálmafás) Tally Weijl
Rózsaszín rövid póló (Cropped top): Bershka
Fehér rövid felső (BAD felirat): nem emlékszem :S
A sortok elég régiek és nem is emlékszem, hogy honnan vannak.


Bikinik


Zöldes bikini: Takko
Összes többi: Tesco 


És végül ezt a két felsőt viszem hidegebb estékre.

Farmering: Takko
Fekete pamut blézer: Senevű

Kiegészítők

Rózsaszínes táska: Tally Weijl
Bronzos táska: H&M
Baseball sapi: Terranova



Virágos hajdísz: H&M
Gyűrű: Takko
Ezüst színű karkötők: C&A
Bogyós karkötő: Rossmann


Fekete-arany nyaklánc: Tally Weijl
Arany tüskés: I am

Fülbevalók
Két pár arany háromszög alakú: Bershka
Kis fekete bedugós: ajándékba kaptam
Színes lógós (balra): SIX
Hosszú lógós natúr színű gyöngyökkel: Rossmann
Fekete-neon sárga: SIX
Arany karika lógókkal: I am
Színes lógós gyöngyökkel: Tally Weijl


Sajnos a cipőket nem fotóztam le és már a bőrönd mélyén vannak, de fel tudom sorolni, hogy miket viszek. :)

Flip-flop strandpapucs
Fehér tornacipő (ebben is utazom)
Bronz ballerina cipő
Bézs gladiátor
Fekete magassarkú szandál

Általában ezeket minden nyáron hordom, ha magammal viszem, hiszen szeretem kihasználni az összes ruhámat, ha már megvettem. Meg néha nem árt válogatni is nyaralás közben:) Bár ezt lehet, hogy most ki fogom védeni a szettenkénti bepakolással.

Legyen csodás napotok és nyaratok!:)

4 megjegyzés:

  1. Jó nyaralást kívánok! Hasznos volt a poszt, megpróbálom én is ezt a szettes megoldást. A kis színes rózsaszín táska tök cuki :)

    VálaszTörlés
  2. Jól összeszedted a szettet! (És basszus, rá kellett ébrednem, hogy mennyivel idősebb/öregebb vagyok...)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jók ezek a rucik. Imádom a zöld Takko-s szoknyát és a BAD feliratú pólót, na meg persze az összes fülbevalót :D Én ha pakolni kell mindig átesek a ló túloldalára, de úgy vagyok vele, hogy inkább legyen nálam több minden, mint hogy sok km-re otthonról döbbenjek rá, hogy valami létfontosságú hiányzik. Ez a szettes megoldás nagyon ötletes!

    http://glitterfingersss.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  4. Köszi mindenkinek!:)Én is imádom azt a kis rózsaszín táskát, mert egyszerűen feldobja a szetteket. Általában én is jóval többet pakolok a kelleténél, de most majdnem minden ruha volt rajtam! Kivéve a fehér ruci, a két kardigán (mert nem nagyon volt hideg este sem), a csipke felső, a másik tört fehér felső, a hátul hosszított fekete szoknya és a két karkötő. Szóval mindenképpen működik ez a szettes rendszer!:)

    VálaszTörlés