2013. július 3., szerda

Mit viszek nyaralni? - Kozmetikumok + Sminkek

Nagyon szeretem az utazós posztokat és rendkívül hasznosnak is találom megfigyelni, hogy ki mit visz magával nyaralásra, hiszen sokszor otthon felejtem a legfontosabb kellékeket. Most pedig én jövök és megosztom veletek az úti neszesszerem darabjait. Nagyon figyeltem, hogy mindent betegyek, ami szükséges lehet egy tengerparti nyaraláshoz. Volt, hogy minden lehetséges sminket bepakoltam és az ecseteket teljesen elfelejtettem. Most ezeket is szépen előkészítettem, nehogy itthon hagyjam.:D

Kozmetikumok

Utazó kiszerelés

Először is három olyan terméket mutatok be nektek, amelyeket áttöltöttem kisebb tubusokba, hiszen elég nagy helyet foglalnának és ezekkel egyszerűen spórolhatunk helyet. A kis tubusok mögött az eredeti termékeket láthatjátok. 

Arclemosó: Balea pH hautneutral lemosó
Sampon: Oriflame Nature Secrets Shampoo
Tusfürdő: Oriflame Wonderful Shower Cream

Illatok

Dezodor: Playboy Play it sexy
Mini Dezodor: Isana Deo Spray - Secret Rose
Testpermet: Oriflame Nature Secrets Body Mist - mint & raspberry
 Parfüm: Bruno Banani Dangerous Woman (kisebb kiszerelés)

Lemosók

Szemsminklemosó: Balea Augen Make-up Entferner (olajmentes)
Körömlakklemosó: Aveo Nagellackentferner Pure
Arclemosó kendők: CV Young Antibakterielle Reinigungstücher


Arcápolók

Újabb kiskiszerelésekben
Tonik: Shiseido Pureness balancing softener 
Arckrém: Oriflame Pure Nature Calming Face Cream - Blueberry & lavender

Egyéb tisztító segédeszközök

Kézfetőtlenítő: Isana Med Antibakterielles Handgel
Fültisztító pálcikák: Duchesse Wattestäbchen
Vattakorong: Duchesse Cosmetic Pads

Haj

Bontófésű: Rossmann
Kefe: Aldi
Balzsam: Balea Oil Repair Spülung

Hajvasaló: Remington Frizz therapy


Köröm 

Körömlakkok: 
P2 Color Victim nail polish - 630 passion (korallos pinkes)
Lovely Color Mania (fekete)
Essence Multi Dimension - 73 Replay
Alap és fedőlakk: Essence Allround talent
Körömreszelő: Rossmann For your beauty




Sminkek


Ecsetek
Ecsettartó: Oriflame




Arc

Színezett hidratáló: Essence natural cover moisturizer
Szem alatti karika korrektor: Manhattan Wake me up concealer
Púder: Manhattan Pure Mat Loose Powder
Bronzosító: Essence Sun Club Bronzing Powder - blondes
Barackos pirosító: Max Factor Flawless Perfection Blush - 220 Classic Rose
Pink pirosító: Essence Cute as Hell blush - 01 WAWAWAWOOO
Korrektor paletta: Catrice Allround Concealer

Szem

Szemhéjpúder paletta: Coastal Scents 88 Original Palette


Natúr Quattro: Alverde Quattro Lidschatten - 37 Chocolate
Élénk körpaletta: H&M Eye Shadow - Capri Breeze
Zöld mono: Alverde Lidschatten mono - 30 green flash
Krémszemfesték: Maybelline Color Tattoo - 35 on and on bronze



Tartós szempillaspirál a partra: Oriflme Hyper Stretch Mascara
Szempillaspirál: Oriflame Wonder Lash mascara
Szemhéjpúderbázis: Artdeco Eyeshadow Base
Szemöldökcsipesz
Szemhéjtus: Oriflame eye liner stylo
Szemceruzák (fekete, fehér, barna, királykék, mentazöld, bronz, petrolkék )


Száj

Lilás rúzs: Avon - frostiest mauve
Koráll rúzs: Maybelline Color Sensational - 422 Coral Tonic
Pink-korall-piros rúzs: Rimmel Lasting Finish by Kate Moss - 06
Szájfilc: NYC LipStain - Forever Mine Wine 499
Szájkrém: Essence Guerilla Gardening lip cream - 02 Floral Glam
Szájápoló: Carmex

Szájfények balról jobbra:
MAC Cremesheen Glass - Richer Lusher (korallos, barackos)
Essence Stay with me longlasting lipgloss - 05 I like cotton candy (lilás)
NYC Liquid Lipshine - midtown mocha 585 (bronz)
Lovely Maxi Lips - Nr.6 (rózsaszín)
Rimmel Apocalips - 401 Aurora (korallos pirosas)
H&M Lip Gloss - Lovely Kiss (görögdinnyés színű)

És végül a két kedvenc szájceruzám:
Piros: Essence lipliner . 08 Red Blush
Nude/barna: Essence lipliner 04 Honey Bun


7 megjegyzés:

  1. Nem lesz egy kicsit sok? Nem tudom mennyi időre utazol majd nyaralni, de ha nem egy hónapra, akkor talán kicsit szelektálni kellene a sminkek terén. :-) Mindenki jól akar kinézni, de megoldható 1-2 hét esetén jóval kevesebb termékkel.

    VálaszTörlés
  2. Igen megoldható, de a sminkekkel pont úgy voltam, hogy elég picik és bőven beférnek a neszesszerbe, sőt, félig van csak. Így inkább bedobtam több színt is, mert előre nem tudom, hogy melyikhez kapok kedvet és hogy melyik megy majd a ruháimhoz. De azokat a termékeket viszem csak, amiket a leggyakrabban használok. Például színes rúzsokat, szájfényeket napi szinten használok, a szememet is szeretem több színnel kiemelni. Egyénként vannak olyan 1 hetes nyaralások (általában ez a jellemző) ahova egy spirállal és 1 szájápolóval megyek, esetleg egy natúr kis palettát is bedobok, de ez pont egy olyan nyaralás lesz, ahol tudom, hogy mindennap fogom ezeket használni. Egyébként nem az a sminkmániás típus vagyok, aki nem megy ki smink nélkül.:)

    VálaszTörlés
  3. A fülpiszka eszembe se jutott, köszi a tippet azt már tuti berakom :) én is azt néztem, hogy "desoksmink" de igazad van tényleg ki tudja milyen sminket akar felrakni magának az ember :)

    VálaszTörlés
  4. hű, ez nekem nagyon sok... a 88-as palettát tuti nem vinném - nem csak azért, mert baromi nagy, de úgysem használnám ki a lehetőségeket, és félteném is, hogy utazás közben megsérül. Jó, én nem vagyok az a típus, aki reggeltől estig sminkben nyaral, de két kis szemhéjpúder-palettával és mondjuk két szájfénnyel megelégednék a fentiek közül. Egy szemceruza, egy bronzosító, egy púder, egy bb krém.
    Sokáig én is úgy voltam vele, hogy inkább legyen nálam minden, mert nem tudom, mihez lesz kedvem, de rendszeresen észrevettem, hogy az elvitt cuccok nagy része a táskában maradt...

    VálaszTörlés
  5. Nekem kicsit sok, én kevesebb cuccal utazom... mondjuk a nyaralás fajtájától is függ. Díjat kaptál tőlem:
    http://picimosoly.blogspot.sk/2013/07/gabicatol-dijat-kaptam.html

    VálaszTörlés
  6. Azrail, örülök, hogy segített egy picit a poszt!:)
    Detti, én a 88-as palettát pont utazásra vettem, mert úgy gondoltam minden szín benne van és nem is kell azon kívül mást vinni(egyébként a paletta meglepően kicsi, simán befektetem a ruhák közé), de azt vettem észre, hogy rengeteg szín hiányzik belőle, amit szeretek és használok... Úgyhogy sajna ez a terv nem jött össze... :D

    VálaszTörlés
  7. Réku, nagyon szépen köszönöm a díjat!:)
    (Valóban a nyaralástól függ, ez pont egy olyan, ahova sok kell nekem, hiszen messze is van és általában az ilyen nyaralásokon fogy a legtöbb a sminkjeimből és pont az a cél, hogy el tudjam végre használni őket.)

    VálaszTörlés