2013. július 2., kedd

Drogéria Haul (DM és Rossmann)

Mivel ezen a héten elutazom, be kellett szereznem néhány fontos terméket a nyaraláshoz. Ezért beszaladtam a Dm-be és Rossmannba is és nagyon remélem, hogy minden fontosat meg is vettem.



Arclemosó szivacsok - DM  199.-
O'Connor pirosítóecset - DM  499.-
For your beauty körömreszelő - Rossmann   300 körül


Sun Dance napozás utáni nyugtató arckrém - DM  600 körül


Carmex Originak szájápoló - Rossmann  999.-
For your beauty bontófésű - Rossmann  199.-


Essence Studio Nails Allround talent körömlakk - Rossmann  600 körül
Isana Med kézfertőtlenítő - Rossmann   249.-
Isana Deo Spray Secret Rose kis kiszerelés - Rossmann  250 körül

2 megjegyzés:

  1. Az a for your Beauty polírozót nagyon szeretem, évek óta használom :)
    Jó dolgokat zsákmányoltál :)

    VálaszTörlés
  2. Én még nem próbáltam ki, de akkor ez szuper, mert nagyon olcsó is volt!:) Köszi!:)

    VálaszTörlés