2013. június 30., vasárnap

Hétköznapi Outfit - Vasárnap - Fekete fehér szürke + farmer

Reggel gyorsan össze kellett dobnom valami outfitet és ez jött ki belőle és nagyon szeretem! A csíkos nadrághoz kicsit nehezebb illő darabokat találni, de a farmer kiválónak bizonyul, nem túl sok. Mégis izgalmas azokkal a rojtokkal és az alatta lévő geometriai mintás top is szuperül mutat vele. Natúr árnyalatokhoz és fekete-fehér-szürke színekhez pedig bátran viselhetünk neonos, élénk kiegészítőket, így én is egy fekete+neon sárga fülbevalót választottam. És még a piros rúzs is jöhetett. :) Végül pedig az elegánsabb fekete magassarkúm tette kicsit különlegesebbé az egészet. Ezt a darabot bármihez felvehetem, pillanatok alatt elegánssá, csinossá varázsolhatjuk szettünket.
Ja és majdnem kifelejtettem a szokásos fekete-fehér tyúklábmintás táskámat! Imádom!:)

Iszonyú fejet vágok ezeken a képeken, bocsi... :D







Nadrág: Tally Weijl
Farmering: Tally Weijl
Top: New Yorker
Cipő: H&M
Fülbevaló: Six
Táska: Terranova

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése