2013. június 1., szombat

Májusi Beauty Kedvencek

A legutóbbi havi kedvences posztomat januárban csináltam ha jól emlékszem, mégpedig azért, mert az előző hónapokban elég kevés sminket használtam, alig-alig tudtam volna összegyűjteni megfelelő mennyiségű terméket egy kedvences bejegyzéshez. De most, májusban (és áprilisban is) belehúztam a kozmetikumok fogyasztásába és meg is mutatom, hogy miket használtam a leggyakrabban és miket szerettem meg leginkább.



Garnier Softening Care testápoló
Oriflame Sun Zone Self-Tanning Mist önbarnító spray


Ez a Garnier testápoló már nagyon régóta megvan, de csak a polcon állt és nem nagyon használtam. Viszont most újra felfedeztem és csak ezt használtam, már el is fogyott. Még régebben az illata miatt vettem meg, mert egyik barátnőmnél kipróbáltam és beleszerettem ebbe az illatba. Betartja az ígéretét, szép sima, puha bőrt eredményez. Ez a rózsaszín a kedvenc Garnier testápolóm, nagyon szerettem.

Az Oriflame önbarnítót azóta használom, mióta megrendeltem, kb. 1-2 hónapja és nagyon elégedett vagyok vele. Lassan ez is elfogy, úgyhogy újra is rendeltem. Legelső használat előtt alaposan leradírozom a testemet, aztán testápolóval bekenem. Megvárom, amíg beszívódik. Ezután fújom magamra az önbarnítót, különben a száraz, nem hidratált bőrön nagyon nehéz eldolgozni. Az első használat után minden nap fürdés, majd hidratálás után használtam addig, amíg megkaptam a kívánt árnyalatot. Ezután pedig csak 1-2-szer egy héten, hogy megtartsa a színt. Önbarnítás alatt nem radírozom a bőröm, mert az leszedi a barnítót. 



CadeaVera Young Antibakterielle Reinigungstücher arclemosó kendők
Essence Natural Cover Moisturizer (lighter skin)
Oriflame Pure Nature Calming Face Cream áfonyás-levendulás nyugtató arckrém

Próbáltam már néhány arclemosó kendőt, de ez a CV dinnyés illatú változata az egyik legjobb számomra. Szépen lehozza az arcról az alapozót, a szemről a sminket (bár a szemsminket először általában szemsminklemosóval távolítom el, de ez leszedi a maradékot), de arra is kiváló, hogyha a sminkmentes arcunkat le szeretnénk tisztítani. Müllerben kapható, olcsó is. Utazáshoz kiváló, úgyhogy a nyáron biztosan beszerzek még belőle pár csomaggal.

Az Essence színezett hidratálója valóban nagyon jó! Természetes, matt finishe van, pont, amilyenre szükségem van. Nincs maszk hatása, mégis takar. Többször is használtam púder nélkül és meglepő módon egész nap matt maradt az arcom, talán az orromnál egy picit fényesedett csak ki, de ott nagyon zsíros a bőröm. Nyárra úgy tervezem, hogy beszerzem a sötétebb árnyalatot, mert pont ilyen textúrájú és hatású fedésre van szükségem a melegben.

Arctisztítás után elég gyakran húzódik a bőröm, ilyenkor mindig ezt a hihetetlen olcsó, de szuperjó Oriflame arckrémet használom, melyet érzékeny bőrre is ajánlanak. Talán egy picit mintha nehezebb, zsírosabb állaga lenne, de a nap folyamán nem lesz tőle zsírosabb az arcom, mint nélküle. Viszont egészségesebbnek tűnik tőle a bőröm. Nem pattogok ki tőle, nagyon szeretem.

Oriflame Kajal Eye Liner - Carbon Black
Oriflame Pure Colour Lipstick - Soft Coral
NYC Smooch Proof LipStain 16H - 499 Forever Mine Wine ajakfilc

Mikor a szemsminkemnél elsatírozott vonalat húzok felülre mindig az Oriflame krémesebb állagú kajal festékét használtam hozzá. A vízvonalra is tökéletesen működik, fekete színe van. 

A Pure Colour rúzsok Soft Coral árnyalata egyszerűen gyönyörű! Kifinomult, enyhe korallos ajkakat kapunk tőle. Tökéletes mindennapi árnyalat. De erős szemsminkhez is gyönyörűen mutat ez a visszafogott árnyalat. 

A másik leggyakrabban használt ajaktermék ez az NYC filc, mely rendkívül tartós. Előtte mindenképpen hidratálni kell az ajkakat, mivel ezek a tartós filcek szárítanak, a száraz bőrt pedig kiemelik. De alá Carmexet szoktam kenni, miután nagyjából beszívódott pedig jöhet ez a csábító bordó szín, amibe beleszerettem. 


Ezek az májusi/tavaszi szerelmeim. :))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése