2013. május 26., vasárnap

Shopping OOTD - Bőrnadrág elegánsan

Általában kényelmes ruhában megyek vásárolni, de most a (mű)bőrnadrág mellett döntöttem, mert sajnos megint ilyen hideg, szeles idő van.:( De meglepő módon sokkal kényelmesebb volt benne mászkálni, mint farmerben. Szerintem a farmer az egyik legkényelmetlenebb ruha a világon. (Bár lehet, hogy azért, mert csak szűk, skinny fazonú nadrágjaim vannak.) Mindenesetre ehhez a bőrnadrághoz egy bordó kétharmados ujjú, picit elegánsabb beütésű felsőt választottam. Ami nem látszik a képen, hogy a felső hátulja átlátszó anyagból készült. Mivel még nem volt rajtam, gondoltam itt az ideje, hogy ezt is használatba vegyem.
A bőrnadrág ,,keménységét" még ezzel a törtfehér blézerrel is megtörtem, az egészet pedig egy nagyon laza cipővel.
A tyúklábmintás táska pedig a kedvencem jelenleg, szinte mindenhez ezt hordom.
És mivel otthon a rossz fényviszonyok miatt nem csináltam képet, gondoltam egy próbafülke tökéletesen megfelel erre a célra..:D


Nadrág: Senevű..:S
Bordó felső: Stradivarious
Blézer: Bershka
Cipő: S.Oliver
Táska: Terranova

2 megjegyzés: