2013. május 21., kedd

Elhasznált termékek / Empties #2

A Project Pan posztomban sajnos tévedtem, amikor azt írtam, hogy addig nem lesz Empties poszt, amíg azokat a kiválasztott termékeket is el nem használom. Ugyanis már megint megtelt a dobozom, amiben az üres termékeket tárolom, a tető rá se fér, úgyhogy elérkezett egy újabb Elhasznált termékes bejegyzés ideje.


Akkor lássuk, miket fogyasztottam el az utóbbi hetekben!
Az ablakpárkány tökéletes hely a flakonok felsorakoztatására :D


Betrés Body Milk
Ezt a testápolót csak azért vettem meg még több, mint egy éve, mert spanyol. És köztudottan nem vagyok spanyol őrült..Nem... :D  Na jó, az illata is tetszett, mert kókuszos, viszont pont ez az, ami végül nem fogott meg. Egy idő után nagyon kellemetlenné vált, egyre inkább szappan szagra emlékeztetett. A bőrömet pedig nem hidratálta eléggé. Amit szerettem benne, hogy könnyed állagú krém. Egy örökkévalóság volt ezt elhasználni. Elég kevés pozitív dolog jut róla eszembe, úgyhogy nem venném újra.

B.U. Rockmantic dezodor
Az illatáért odavoltam, nagyon hasonlítanak a Nina Ricci almás parfümjére ezek a Rockmantic családból származó termékek. Ami még számomra pozitívum, hogy ez a dezodor nem tartalmaz alumíniumot, ami a pórusokat eltömítené. Összességében meg voltam elégedve ezzel a dezodorral és újravenném, ha nem tesztelgetnék folyamatosan új deokat. 

Nivea Water Lily & Oil tusfürdő
Ajándékba kaptam, magamtól eszembe nem jutott volna virág illatú tusfürdőt venni, de ebbe az illatba egyszerűen beleszerettem. Nagyon kellemes, jó érzés volt vele fürdeni. Apró szemcséket is tartalmaz, melyek   egy nagyon gyengéd peelinggel érnek fel. Nem szárította a bőrömet, mint sok más tusfürdő.

B.U. Free Spirit tusfürdő
Teljesen átlagos tusfürdő, rosszat nem tudok róla írni, kaptam, elhasználtam, de nem venném újra. Ennek az újabb Free Spirit szériának egyáltalán nem fogott meg az aromája, a ,,Rockmantic illattal" ellentétben. 

Fruisse tusfürdő
Na ezt véletlen sem venném meg, de még újra ingyen sem kellene. Nagyon nem szerettem. Szerintem szörnyű illata van, bár nem szárította a bőrömet, de nem is hidratált, az állaga sem tetszett.

Balea szemsminklemosó
Egészen jó, szerettem, talán jobb, mint az Essence szemfestéklemosója és nem is drágább annál. Olajmentes. Ezt még lehetséges, hogy újra fogom vásárolni.

Balea Trocken Shampoo 
Ez a fajta volt az első szárazsamponom, de azóta kipróbáltam és el is fogyasztottam egy másikat, ami sokkal jobban tetszik. Semmilyen finom illat, inkább kellemetlen. És azoktól az apró porszemcséktől fulladoztam is... Az egész lakásban lehetett érezni azt a szagot és a kis szemcsék belepték a szobát... Wááá.. :/ Nem veszem ezt újra.

Balea Trend it up szárazsampon
Na erre cseréltem le az előzőt. Ez kicsit drágább, de sokkal jobb. Finom, gyümölcsös illata van, a spray pont a hajra fújja a port. Ezt már újra is vettem.

Alverde testvaj
Az agyondicsért testvajat, ami valóban puhává teszi a bőrt és szépen hidratál, nem fogom újravenni. Nekem az illat túl erős, sok volt. Pedig szeretem a shea vajat, makadámia olajat és az ezekhez hasonló édesebb illatokat, de ennek nem olyan finom az illata, hogy pl. szívesen beleharapnék. Szóval kicsit talán műnek éreztem. De semmi rosszat nem tudok mondani a hatásáról, akinek száraz a bőre, tudom ajánlani, viszont én áttérek valami könnyebb állagú testápolóra. 

Essence Multi Action Smokey Eyes Mascara
Sokan dicsérték ezt a spirált, úgyhogy kiárusításon meg is vettem (nagyon olcsón) és nekem is szuper pillákat csinált, nagyon szerettem. Viszont eleve úgy vettem, mintha kevesebb lett volna benne, vagy kicsit beszáradt, nem tudom, úgyhogy elég gyorsan elhasználtam. A végén már nagyon száraz volt, úgyhogy be kellett dobnom a dobozba. Ha gyártanának még ilyet, újravenném.

Montagne Jeunesse maszkkendő
Egyszer használatos maszk, amit nagyon szerettem. Holttengeri ásványokat tartalmaz, ami számomra mindig nagyon vonzó. Jó a tisztító hatása és fogok is még párszor ilyet használni, már vettem is belőle még néhány darabot.


ITT megnézhetitek az előző elhasznált adagomat. :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése