2013. február 7., csütörtök

HAUL - Essence kiárusítás + ékszer

Most egy újabb haul posztot mutatok meg nektek, melynek darabjait az utóbbi napokban szereztem be a Rossmannban. Egyedül egy dolgot vettem a DM-ben, ez pedig nem más, mint a DM saját Alverde négyes szemhéjpúdere.



Nagyon jó kis dolgokat vettem, nagyon olcsón, ugyanis most van az Essence leárazás, így a kiárusított termékek 350 Ft-ba kerülnek. Ahogy azt láttatjátok, jól bevásároltam natúr szemhéjpúderekből... De hát ezeket a színeket használom a leggyakrabban.:)) Ami meg még jobban megérte, az három pár fülbevaló, melyek 250(!!!) Ft-ra voltak leárazva 1800-ról!

Sminkek



Essence nude glam körömlakk - 06 cookies & cream
Essence nail colour 3 - 06 ticket to the show
Maybelline Color Tattoo 24HR -  35-On and on bronze
Alverde quattro szemhéjpúder - 37 Chocolate (1899 helyett 949Ft)
Essence eyeshadow - 51 absolutely nature
NYC szemhéjpúder - Luxury reborn (299Ft)
Essence I LOVE GLAM powder eyeliner & eyeshadow
Essence my base skin perfection make-up base (bőrtökéletesítő sminkalap)

Ékszerek



Mindegyik ACCESSORIES fülbevaló 1790 HUF-ról volt 250 FT-ra leárazva. Hihetetlen!

Szóval mindenképpen nézzetek be, hátha rábukkantok néhány gyönyörűséges akciós darabra! :)


2 megjegyzés:

  1. A két Essence szemhéjpúder nekem is megvan és nagyon szeretem őket!
    A piros fülbevaló nagyon jól néz ki, de nem mertem megvenni... Kicsit idegenkedek az ilyen élénk színektől :)
    Az Alverde palettáról nem tervezel bejegyzést vagy sminket? Engem érdekelne, hogy hogy teljesít :)

    VálaszTörlés
  2. A piros fülbevalótól én is féltem kicsit, hogy nehogy túl öregesen mutasson, de annyira jó retrós outfitet lehet vele csinálni! És nagyon jól néz ki megfelelő öltözettel:) Az Alverde palettát nagyon megszerettem, szuper színek, szuper pigmentáltság, ez a színpaletta pedig tökéletes mindennapi használatra. Lehet, hogy lesz róla külön bejegyzés, mert tényleg imádom! :)

    VálaszTörlés