2013. február 4., hétfő

Januári Beauty Kedvencek

Ebben a hónapban a szokásostól eltérően elég sok új kedvenc termékem lett, melyeket rendszeresen használok, ezek közül is a kedvencem az első két termék a felsorolásból. :)



Kezdjük az arctisztítással és egyben egy nagyon jó minőségű, szuper termékkel. Arcmosás után a Shiseido tisztító hatású, pórusfinomító tonikot használom minden reggel. Még karácsonyra kaptam és az első pár használat után nagyon pozitív csalódás ért, ugyanis láthatóan szebb és tisztább lett tőle az arcbőröm. Nem pattogok ki tőle, hihetetlen gyengéd, nem csíp, nem szárít és finom illata van (nem érezni semmilyen erős illatanyagot), egyszerűen kellemes.

A második termék, amibe legalább annyira beleszerettem, mint a tonikba, az egy nagyon olcsó Oriflame-es folyékony highlighter, mellyel reggelente egy csapásra életre keltem az arcom. Nagyon szép ragyogó fényt ad. A szemem alá, az arccsontomra, a halántékomra, a szemöldököm fölé, a homlokom közepére és az ajkam fölé teszek belőle. És még annyit, hogy nem használok alapozót, csak ezzel frissítem a tekintetem.

A legújabb termékem a Maybelline Color Tattoo krémes szemfestéke egy bronzos árnyalatban. Tényleg nagyon tartós, pedig zsíros bőröm, (így szemhéjam is) van. Alá azért teszek szemfestékbázist, ha pedig még bronz színű szemhéjpúderrel is fixálom, akkor estig ugyanúgy marad. Sajnos nálunk még elég kevés árnyalat közül választhatunk, pedig ebből vennék még néhány szép színt, hiszen rendkívül egyszerű a használata, suliba tökéletes.

Az egyik leggyakrabban használt szemhéjpúderem egy extra olcsó Bella Oggi quattro, melyet egy helyi drogériában vettem. De annyira jól pigmentált és gyönyörű szép fénnyel rendelkezik, hogy a kissé ócska csomagolást elfeledteti, felér sok drágább festékkel is.

Az utóbbi hónapban legtöbbször a szintén nagyon alacsony árú Lovely Pump Up szempillaspirált használtam. És valóban szuper pillákat eredményez. Olyan sok jó véleményt olvastam róla, hogy ennyi pénzért (kb. 600 Ft.) ki kellett próbálnom. És hát azóta szinte minden nap ezt használom. Szépen göndörít és dúsít is.

A közkedvelt Revlon és egyéb Lip Butterek elindították a színezett ajakápolók terjedését, így itt is találtam egyet az NYC márkánál. És nagyon örülök, hogy megvettem az egyik pirosas árnyalatot, mert tényleg nagyon jól ápol amellett, hogy gyönyörű színe van. Ez az a termék, amit tényleg mindig magadnál tarthatsz: ha  egy kicsit fel szeretnéd dobni a szád egy színnel vagy ha csak ápolásra vágysz, főleg ha mindekettőt egyszerre, előkapod és a probléma megoldódott.

Végül az utolsó termék is egy ajaktermék. A leggyakrabban használt rúzsom az a Rimmel egy barnás/sötétebb nude árnyalata.

Ja nem, mégsem a rúzs az utolsó. Szóval a januári utolsó kedvencem, ami nem smink, egy Isana limitált kézkrém fincsi kakaós-sheavajas illattal. Legutóbb arra is rájöttem, hogy nem tartalmaz szilikont, ami plusz pont a számára. Puha kézbőrt eredményez és az elején kicsit csúszós állaga ellenére elég szépen beszívódik.



Shiseido Pureness arctonik
Oriflame Very Me Peach Me Perfect skin glow
Maybelline Color Tattoo 24HR - 35-On and on Bronze
Bella Oggi Pocket Colour szemhéjpúder
Lovely curling Pump Up mascara
NYC Applelicious Glossy Lip Balm - 358 Garnet Gala
Rimmel Lasting Finish Lipstick - 077 ASIA
ISANA Hand Creme - Sheabutter & Kakao

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése