2013. január 12., szombat

Szombati DM Haul

Ma reggel beugrottam a DM-be száraz samponért, meg egyébként is meg akartam nézni ezt az új Alverde hajvajat, ami le is volt árazva (ahogy a Balea száraz sampon is), úgyhogy néhány apróság mellett az is bekerült a kosaramba. :)



Balea Peel-off mélytisztító maszk Hamamelisszel
Ezt a fajtát még soha sem láttam a DM-ben, úgyhogy amikor megláttam, hogy lehúzható maszk, egyből megvettem.
249 Ft. volt.


Balea Trocken Shampoo (szárazsampon)
Ez a második dobozom belőle, az első elég hamar elfogyott, úgyhogy most újravettem. Más száraz sampont még nem próbáltam, de ezzel nagyjából elégedett vagyok. Egy dolog van benne, amit nehezen tudok elviselni, az pedig a szaga, pontosabban az a gáz, amit mikor a hajamra fújok és belélegzem, irritálja a torkom és köhögök tőle... Szóval legközelebb mindenképpen kipróbálok egy olyat, ami nem hajtógázzal működik, hanem szórós vagy nem tudom, hogy milyenek vannak még.
Ez is le volt árazva, 489 forintba került.


Alverde Repair Haarbutter hajápoló
Erre nem olyan régen figyeltem fel a neten, rengetegen dicsérik, úgyhogy a kissé kezelhetetlen hajamra meg is vettem. Így, leárazva 999 forint volt. Egyébként kb 1300 Ft.




 Két Manhattan rúzs is jött velem, mert 199 és 219 forintnak és a gyönyörű piros és narancsos színeknek nem tudtam ellenállni. A DM-ben nem szoktam ilyen alacsony kiárusítási árakat megfigyelni, most valamiért nagyon olcsóra leárazták őket.

Bal: Perfect Creamy & Care rúzs - 150-es árnyalat
Jobb: X-Treme Last & Intense Red - 43G árnyalat




Perfect Creamy & Care rúzs - 150-es árnyalat
219 Ft.



X-Treme Last & Intense Red - 43G árnyalat
199 Ft.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése