2013. január 9., szerda

Oriflame rendelés (HAUL) - Január 2013

Néhány hihetetlen olcsó terméket rendeltem a legutóbbi Oriflame katalógusból. Pár hónapja ismertem meg (és be is regisztrált egyik ismerősöm), addig nem voltam oda érte, pontosabban ahogy már írtam, nem ismertem, ráadásul azt monda mindenki, hogy drága vagy, hogy drágább, mint az Avon stb... Hát rá kellett jönnöm arra, hogy nemhogy nem drágább, de rengeteg dolog sokkal olcsóbb az Oriflame-ben és még jobbak, minőségibbek is a termékek. A magazin is sokkal jobban tetszik, a benne lévő termékek is. Folyamatosan újdonságok jelennek meg katalógusról katalógusra és érdemes figyelni a nagyobb akciókat, mert kimondottan hihetetlen olcsóra áraznak le néhány terméket.


A termékek:

Optifresh fogszuvasodás elleni fogkrém 599.-
Pure nature szappan teafával és rozmaringgal 249.-
Pure nature arckrém fekete áfonyával és levendulával 599.-
Silk Beauty kézkrém - ajándékba kaptam, nem tudom mennyi az ára
Very Me peach me arcfény 799.-
Essentials szemkörnyékápoló zselé 349.-
Univerzális balzsam csokoládéillattal 399.-
Lip Spa Therapy ajakbalzsam 450.-
Wonder Lash szempillaspirál 450.-
FIRE parfüm - ajándékba kaptam
Arctisztító szivacs 2 db-os 249.-
Kozmetikai hajpánt 499.-
Vattakorongtartó 699.-






És még egy sminkes segédeszközt lehagytam az összképről.
Professzionális szemöldökformázó 449.-



Minden akciós volt, eredeti áron nem szeretek rendelni, mert szerintem rengeteg dolog nem éri meg az eredeti árát. És egyébként is az akciókra tervezik ezeket a rendelős magazinos termékeket. Viszont leárazva szuper árakon szerezhetünk be sminkeket, eszközöket, egyebet.
A következő számból néhány sminkecsetet fogok megrendelni, hiszen nagyon jó áron lesz benne legyezőecset, satírozóecset, alapozóecset, púderecset stb. és tesztelni szeretnék néhányat.


2 megjegyzés: