2012. március 10., szombat

Vegyes Zsákmányok

  A mai Haul posztom nagyon vegyes, valamit ajándékba kaptam, valamit én vettem, van köztük Rossmannos és Mülleres is, úgyhogy a sok kicsit így egyben megmutatom, mert nagyon jó kis cuccokat szereztem a utóbbi napokban.

Az összes


dusch das - Spirit of Marrakech tusfürdő (Müller)
Nagyon finom illata van, hasonlít a kedvenc tusfürdőm csodálatos illatához, ami egy Avon tusfürdőnek a Moonlight nevű darabja.

Sunfelur - Revitalizáló Éjszakai Krém (Müllerben és Rossmannban is lehet kapni)
Végre megkaptam ezt a már régebben kiszemelt éjszakai arcápolót. Nagyon jó, nem nehéz krém, lélegzik tőle a bőr éjszaka.

Lovely - MAXI lips szájfény (Rossmann)
Ez egy szép Barbie rózsaszín szájfény, a 6-os árnyalat. Nagyon tetszik, bár nem egy agyonpigmentélt termék, de azért látni a szép, halvány rózsaszínt a szájon. De nem olyan, mint a tubusból...


Lovely - Sunny Blusher arcpirosító (Rossmann)
Barackos, narancsos színe van, ez a Cinnamon Lady árnyalat. Sokat dícsérik, én még nem teszteltem.

Schaebens - Peel-Off Maske, termálvizes tisztító lehúzható maszk (Müller)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése