2014. január 19., vasárnap

HAUL - Essene kiárusítás

Vééégre tegnapra már a Rossmannban is elindult a kifutó Essence termékek leárazása. És hihetetlen módon mindenből volt még! Így be is dobáltam a leginkább vonzó termékeket az kosaramba, darabja 349 Ft-ba került. Van köztük arcra-, szemre-, szájravaló is, viszont a körömlakkokat most kihagytam, egyik sem tetszett túlzottan.





Az all-in-one BB cream legvilágosabb árnyalata (01 universal) is kifutó termék, úgyhogy hezitálás nélkül sikerült megvásárolnom. Bár még ez az árnyalat is sötétebb bőrszínemnél, de remélem tavasszal már megfelelő lesz!



A pure skin anti-spot moisturizing make-up viszont csak a 03 nude árnyalatától búcsúzik, ami még az előzőnél is sötétebb. De legalább a nyárra is vettem valamit. És még jó is, hogy ez a sötét árnyalat, (amit majd nyáron fogok hasznosítani), zsíros, pattanásos bőrre lett kifejlesztve, akkor ugyanis jóval hamarabb fényesedik ki a bőröm.



Egy darab rúzst sikerült választanom, a stay matt lip cream natúr árnyalatát (03 soft nude). De a többit is, így az a gyönyörű pirosat is leárazták, de van már hasonlóm, így maradtam ennél.



A pigmentek közül mindegyiket leárazták, én viszont csak négyet hoztam el. Bár lehet, hogy 350-ért többet kellett volna, majd még egyszer benézek és ha maradt pár szín, lehet, hogy újra átgondolom. :D Három natúrabb árnyalat és egy élénk, vad piros jött velem.


És az árnyalatneveket is láthatjátok, ugyanabban a sorrendben, mint az előző képen.



 Végül pedig egy csomag, azaz egy pár tárolótégelyt is vásároltam, amibe pigmentek, strasszok, díszek, bármi mehet. Ó, és pigmentek kikeveréséhez és kísérletezéshez is tökéletes. 



Nos ezek voltak az én zsákmányaim, de kíváncsi vagyok, hogy ki mit vett a sárgával kijelölt termékek közül!
Úgyhogy ti is írjátok le és osszátok meg velem! :)

2 megjegyzés:

  1. El kell jutnom ezekre a leárazásokra, néhány pigmentet muszáj lesz beszereznem :) Aztán ki tudja mi tér még velem haza azokon kívül :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, én is egy-két terméket néztem ki még előtte, de nehéz ellenállni nekik ennyi pénzért! :D

      Törlés