2013. augusztus 30., péntek

Elhasznált termékek / Empties #3

Újabb siker, újabb adag üres flakon, tubus, tasak. Már egy ideje tartogatom őket, hogy írjak róluk egy bejegyzést, de eddig nem volt rá alkalmam. Most viszont lefotóztam őket végre.:) Lássuk a termékeket véleménnyel együtt!




A következő két képen ugyanezek a termékek szerepelnek, csak felosztottam őket, hogy jobban lássátok, miről is beszélek.


Az elemzést balról kezdem.

Playboy Play it sexy tusfürdő:
Ezzel a tusfürdővel nem jöttem ki jól, mégpedig azért, mert nagyon erős az illata. Ez persze egyrészt jó is, hiszen fürdés után sokáig rajtamarad a bőrön és ha a parfümjét is használjuk, akkor még tartósabb lesz rajtunk.Viszont annyira erős volt számomra, hogy nehezen tudtam elviselni tusolás közben. Maga a gél csillámos, ez tetszik, viszont semmi értelme, ugyanis a bőrön semmi sem látszik belőle. Annak tudom ajánlani, aki a Playboy Play it sexy parfümöt használja.

Fa Gelée Royale Moon Orchid tusfürdő:
Csak egy pozitív véleményt tudok róla írni, méghozzá azt, hogy tetszik az illata. A bőrt azonban nem hidratálja, inkább csak szárítja. Nem venném újra.

Oriflame Wonderful Shower Cream:
Ez az egyetlen tusfürdő, amiről csak jót tudok mondani. Már a flakon is meggyőző, elegáns, nőies. Az illata is szuper, tartós, mégsem fullaszt fürdés közben. A bőrt nem szárítja, nem irritál, kellemes tusolni vele.

Nivea Happy Time testápoló:
Ez volt a kedvenc testápolóm nyáron, hiszen könnyed textúrája miatt gyorsan beszívódott és nem volt nehéz, olajos a bőrnek. Az illata mennyei: mandarinos-tejes-niveás. Száraz bőrre nem ajánlom, normálra viszont annál inkább.

Garnier bőrlágyító testápoló:
A legfincsibb illatú testápolóm, amit valaha birtokoltam. Nem tudom miért ,,ízlik" nekem ennyire, de odavagyok ezért. Ami pedig a hatását illeti, arról sem tudok rosszat mondani, leginkább, mert betartja, amit ígér: puha, lágy bőrt eredményez. Nagyon szerettem.

Oriflame Sun Zone after sun testápoló:
Ez a testápolóm fogyott el a leggyorsabban, alig egy hét alatt. Gyanítom azért, mert elég kicsi a flakon más testápolókhoz képest, és természetesen rendszeresen használtam nyaralás közben. Jól nyugtatta a leégett bőrt is, nagyon elégedett voltam vele. Nyárra, utazáshoz tökéletes.

Oriflame Sun Zone Self Tan önbarnító spray:
Ez az eddigi leghatásosabb önbarnítóm. Napi használatnál már pár nap alatt észre lehet venni a változást, gyakori használatnál pedig gyorsan építhető az árnyalat. Amire azonban figyelni kell, hogy gyorsan kenjük el, mert nagyon gyorsan beszívódik. Előtte még hidratálom is a bőrömet, hogy könnyebben tudjam elkenni a barnítót.

Balea Seidenglanz Shampoo fénytelen hajra:
Ez a sampon egy nagyon kellemes csalódás volt számomra, nem vártam volna ennyire alacsony árú terméktől ilyen jó hatást. Valóban selymesebb lett tőle a hajam, egy picit fényesebb is és könnyebben fésülhető. Szerettem, de a samponoknál nem szoktam leragadni egy mellett, inkább keresgélek mégjobbat a nehezen kezelhető hajamra.

Gliss Kur Oil Nutritive spray balzsam
Ez az a termék, amelynek semmi szuper hatása nincs, mégis mindig újraveszem, hiszen ha extra gubancos vagy fénytelen a hajam akkor ezzel fújom be. Hajmosás előtt mindig kifésülöm a hajam és akkor is ezt használom segítségként.

Isana körömlakklemosó:
Meg vagyok elégedve ezzel a körömlakklemosóval, már rengetegszer újravásároltam, hiszen viszonylag könnyen leszedi a lakkot, sok van benne és olcsó.


Ahogy láthatjátok, van ám még termék!:)

Soliteint Face Tonic normál és érzékeny bőrre:
Nem szerettem, nem kellemes az illata, nem lett tőle szepp vagy tisztább az arcbőröm és nem is fogom újravenni. Bár ez lehet, hogy csak azután dőlt el bennem, miután rátaláltam a kedvenc tonikomra, amiről máris írok!

Shiseido Pureness tonik
Szóval ez az amiről beszéltem. A kedvenc tonikom. Még karácsonyra kaptam, és a legszebb csalódás volt számomra. Eddig még nem találtam olyan arctonikot, ami használt is valamit. Ez egy nagyon gyengéd tonik, mégis könnyen lehozza a szennyeződést a bőrről, anélkül, hogy kipattognék tőle.

Oriflame all-over make-up remover sminklemosó
Kissé nehezen hozta le a sminket a szememről és drágább is a Balea lemosójánál, ami pedig szépen lehozza. Úgyhogy egyelőre maradok annál.

Maybelline the colossal volume express:
Az egyik legjobb spirál, amit használtam és ez még mindig az első tubus. Végre elfogyott, nem is tudom, hogy bírta ki évekig. De már a szaga sem olyan jó, úgyhogy muszáj volt megszabadulnom tőle. De nagyon szerettem, szépen szétválasztja és hosszítja a pillákat.

Lovely Pump Up Mascara:
Szintén nagyon megszerettem  és hihetetlen, hogy ilyen jó terméket kapunk kb. 600 ft-ért. Egyszer még újraveszem, talán ha elfogynak a mostani spiráljaim.

Carmex:
A legjobb szájápolóm, már nem is próbálkozom más márkával. Számomra ez a tökéletes ajakápoló. Minden nap használtam és több, mint egy évig kitartott. Én a bizsergető hatását is szeretem és az illatát is.

Cadeavera arclemosó törlőkendők:
Már többször újravettem és maradok ennél, mert a sminket is szépen lehozza a szememről, nem csak a szennyeződést az arcról. A dinnyés illatát is nagyon szeretem.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése