2015. december 13., vasárnap

Christmas Wish List 2015 (Kozmetikai Kívánságlista)

Összeállítottam egy listát azokról a termékekről, melyek már régebben felkeltették az érdeklődésemet és sokat olvasgattam róluk, (termékleírást és teszteket, véleményeket egyaránt). Van köztük olyan termék, melyről nem kellett olvasgatni, hiszen mindenki ismeri, akár használta, akár nem (Mac fix +). Olyanokat is belevettem, melyeket már régóta használok, csak éppen elfogytak (parfümök), És persze azok a termékek, melyeket még soha nem használtam, de alaposan utánuk olvastam és nagyon remélem beválnak nálam. Ezt a keresgélést akkor kezdtem el, mikor elhatároztam, hogy szeretnék egy jó minőségű arcápolót, ami szebbé teszi a bőrömet. Többet is találtam, szérumot, gélt, krémet. Kezdjük a listát ezekkel!:)

L'OCCITANE - Essence Sublime Skin Perfector szérum

Szilikon mentes formula, egységesebb, puhább, hidratált bőrt és kisebbnek tűnő pórusokat ígér. Egyéb különleges hatásról nem írnak. Az olvasottak alapján gyorsan felszívódik, sminkalapnak is kiváló. Az ára az, ami visszatarthat a vásárlástól... Hasonlóan a márka többi termékéhez.




Az elhatározásom, hogy luxuskozmetikumokat szeretnék végre használni, már a lista második termékénél romba dőlt, hiszen a Müllerben ezekre a csigás termékekre bukkantam és pont olyanokat ígérnek, amire szükségem lenne. Középkategóriás termékek, legalábbis árukat tekintve. Egy gélt és egy szérumot néztem ki magamnak. Mindkettő 7000 forint körül mozog.

Dr. Organic - Snail Gel (arcgél)

Ez a gél állagú arcápoló nagyon jókat ígér, ráadásul parabén, szilikon és egyéb dolgoktól mentesen. Ami nagyon fontos lenne nekem, hogy a hegeket, bőrhibákat valamilyen szinten kezelje. Erről is olvastam pozitív tapasztalatokat. Kíváncsian várom, hogy hogy fog teljesíteni ez a gél, amit egy szérum mellett szeretnék majd használni, legyen az ennek a szérum változata, vagy bármilyen más jó kis arcszérum.



Dr. Organic - Snail Gel Facial Serum (arcszérum)

Ez pedig az előző gélnek a szérum változata. Kérdés, hogy érdemes -e ugyanannak a termékcsaládnak a szérumját választani, vagy inkább keressek egy teljesen más terméket, más hatással. 




MAC - Fix +

Most jöhet még egy arctermék, ami a sminkek és a hidratálók között áll valahol. Méghozzá a Mac fix +. Nem nevezném arcápoló terméknek, hiszen inkább egy sminkkellék, viszont ásványi anyag tartalmának köszönhetően hidratálja is az arcot. Egyik legközkedveltebb Mac termék, mégsem próbáltam még soha. De egyre inkább érzem szükségét egy olyan terméknek, amivel úgy fixálhatom a sminkemet, hogy az szépen egységesíti is az alapozót/BB krémet az arcomon. Nem tudom, hogy az új, illatos verziókat lehet -e még kapni vagy csak limitált kiadások voltak, de lehet, hogy egy kókuszosra beruháznék. Vagy inkább mégiscsak menjek a biztosra és a jó öreg sima verziót válasszam? Valakinek van róluk tapasztalata?



Yves Rocher - Kókuszos testápoló

Testápoláshoz jobban szeretem a könnyedebb textúrákat, ami hamarabb beszívódik, a testvajakkal szemben, ami elég zsíros és nehezebb a felvitele is. Ennek az illata pedig kókuszos, ami az egyik kedvenc illatom. Sajnos nem minden terméknél találják el a finom kókusz illatot, de ennek a teszterét kipróbáltam és nekik sikerült. Intenzív, de nem túl mű. A listámra majdnem felkerült ennek a testpermete is, de azóta beszereztem A Victoria's Secret Coconut Passion kókuszos-vaníliás testpermetét, amit egyszerűen imádok és alig várom, hogy használjam. Ez a testápoló egy jó bázis lenne a VS permetnek és még hosszabb ideig tartana.




Végül pedig két parfüm, amit már elég régóta használok és imádom őket. Nem high end termékek, de pont ezért szeretem őket. Nem túl intenzív illatok, mégis tartósak. Nehéz lenne választani a kettő közül, hiszen a Pure Woman régi kedvencem és sok használat során több dolog miatt annyira megszerettem, hogy mindig is örök kedvenc lesz, a második, a Dangerous Woman pedig egy első szaglásra szerelem volt, hiszen kókusz jegyeket is tartalmaz, ráadásul pont olyan arányban, hogy nem kimondottan egy kókuszos parfüm (ami túl sok lenne), hanem elrejtve tartalmazza a kókusz illatot. Nyárra kimondottan tökéletes illat, bár nekem télre is befutó. Mindig. 

Bruno Banani - Pure Woman



Bruno Banani - Dangerous Woman








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése