2014. május 20., kedd

Wishlist - Gyönyörű Buffalo Magassarkúk

   A mai posztban néhány álomszép magassarkút mutatok meg nektek, melyeket mind a Buffalotól gyűjtöttem össze. Kívánságlistának is nevezhetjük, mindegyiket elfogadnám, de nagyon ritkán hordok magassarkút, így nem lenne sok értelme ezekre gyűjtenem... Ennek ellenére van egy pár körömcipő és egyéb magassarkú a birtokomban, melyeknek egyszerűen nem tudtam ellenállni a boltban. Ma pont olyan kedvem volt, hogy szép cipőket keresgéljek a neten és sikerrel is jártam. Azoknak, akik gyakran hordanak ilyeneket, még talán egy kis segítség is vásárlás előtt. De nekem már a nézegetésüktól is jobb kedvem lett. :)

















Képek: 
www.buffalo-shop.de

Nektek melyik tetszik a legjobban? 

4 megjegyzés:

  1. Gyönyörűek! Ez az újfajta sarokmegoldás, ami most jött divatba, teljesen levett a lábamról! A leopárdmintás feketét percekig nézegettem, pedig én nem hordok állatmintát!!

    Bori

    VálaszTörlés
  2. Igen! Kifinomult, elegáns, nőies egy egyben izgalmas darabok. Én is odavagyok értük! :)

    VálaszTörlés
  3. Gyönyörű mind, nem tudnék választani körülük! :)

    VálaszTörlés