2013. december 30., hétfő

Egy kis Haul + Outfit - Leárazások

Lefotóztam pár, a leárazásokon szerzett új darabjaimat, bár sajnos csak telefonnal, ami nem valami jó minőség, de azt hiszem a lényeg látszik. Valamiért egy téli darabot sem sikerült beszereznem, de ezek hihetetlenül megtetszettek és nagyon olcsón sikerült őket megvennem.


Fekete-fehér csíkos hosszúujjú rövid felső: Stradivarious kb 1200 Ft
Fekete magasderekú térd alá érő szoknya: Stradivarious kb 2500 Ft

Fekete rövid top: Stradivarious
Virágmintás színes szoknya: Pull & Bear kb 3000 Ft

Fekete-fehér mintás rövid top: New Yorker, kb 1000 Ft


Ezek pedig a már fent bemutatott darabok. Ez a csupa fekete szett is nagyon tetszik. Néhány arany kiegészítővel feldobva pedig véleményem szerint tökéletes.

Sajnos azt az 1-2 téli darabot, amit kinéztem, nem tudtam megvenni, mert nem voltak a méretemben. Úgyhogy maradtam ezeknél. Azért remélem valamikor és valamire tudom őket hasznosítani. :D

2 megjegyzés:

  1. Az első szett (és darabjai) a kedvencem! Csodás, letisztult!

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm! Igen, én is odavagyok érte!:)

    VálaszTörlés